Brand strategija za konzultantske tvrtke
Vaša tvrtka pruža jedinstvene i izvanredne usluge – zašto je onda vaš brand tako dosadan?
Možda već znate da snažan brend može pomoći vašoj tvrtki da:
- Bude upečatljiva i pamtljiva
- Istakne se među ostalim tvrtkama
- Izgleda vjerodostojno i profesionalno
- Privuče vaše idealne klijente
- Potakne ljude da vas preporučaju drugima
- Podignete cijene i više zarađujete
No još uvijek ne znate odakle krenuti i kako stvoriti jedinstven, profesionalan i upečatljiv brand? Pitate se kako odrediti što vaš rad čini jedinstvenima i kako to iskoristiti na svojoj web stranici, marketingu i vizualnom identitetu?
Voljeli biste znati kako dočarati suradnicima (dizajnerima, fotografima, copywriterima, virtualnim asistentima, marketinškim stručnjacima) što želite postići kako biste izbjegli nesporazume i nezadovoljavajuće rezultate?
Smjernice i detaljan plan koji definira kako se vaša tvrtka prezentira u javnosti i komunicira s klijentima naziva se brand strategija.

Nije svaki pristup brand strategiji za svakoga.
Većina literature o brandingu orijentirana je prema koorporacijama i startupima, no za agencije, konzultantske tvrtke i freelancere koji nude personalizirane usluge ne vrijede ista pravila kao za proizvode. Autentični branding uspijeva tamo gdje korporativni i osobni branding ne djeluju: brand orijentiran ka razvoju dugotrajne i harmonične suradnje s klijentima.
Moja metodologija razvoja brand strategije, koju sam opisala u knjizi “The Human Centered Brand”, kreće od temeljnih vrijednosti i načina na koji one utječu na naš način rada, odabir klijenata i prezentaciju kroz različite medije. Kroz zajednički rad razvit ćemo jasno definiranu brend strategiju vaše tvrtke koja će pružiti odgovore na mnoga od pitanja koja vas trenutno muče. Ovaj pristup je praktičan i jednostavan, bez obzira na to koliko iskustva imate s marketingom.
“Radionica mi je bila korisna jer mi je pomogla verbalizirati vrijednosti i težnje koje su često samo u glavi. Nela vas stručno vodi kroz proces u kojem zajedno s njom dolazite do odgovora na pitanje “Tko sam ja? (kao brand)”, a onda i kako to najbolje prezentirati drugima, i tako privući ono što želimo. Krajnji rezultat je nadmašio moja očekivanja, koja nisu bila mala.”
Teme koje obuhvaća savjetovanje:
- Temeljne vrijednosti tvrtke
- Jedinstvena ponuda vrijednosti – po čemu se vaša tvrtka razlikuje od konkurencije
- Glas branda i teme koje privlače publiku
- Definiranje idealnih klijenata i kako se s njima povezati
- Određivanje estetskih značajki vizualnog identiteta
- Evaluacija postojeće web stranice i marketinških kanala
- Ovisno o raspoloživom vremenu, dodatne teme koje biste voljeli proći (misija, vizija, slogan, mood board, itd.)
Ova vrsta savjetovanja idealan je temelj za početak poslovanja na kojem kasnije možete izgraditi jedinstven i atraktivan vizualni identitet i kvalitetnu web stranicu.
Također je preporučam ako poslujete već dulje vrijeme, ali niste zadovoljni rezultatima svojih marketinških kampanja ili želite značajno unaprijediti svoju poslovnu komunikaciju i položaj na tržištu.

Kako savjetovanje funkcionira?
Usluga savjetovanja odvija se u 3 koraka:
Prije zakazanog savjetovanja, potrebno je djelomično ispuniti besplatni vodič Stvori svoj jedinstveni brand.
Savjetovanje se održava u obliku video-poziva na platformi Google Meet, trajanja do 2 sata. Tijekom savjetovanja zajedno prolazimo kroz vodič Stvori svoj jedinstveni brand, rješavamo nedoumice i definiramo elemente brand strategije koji su najvažniji za vaše poslovanje.
Video-poziv je moguće snimiti na zahtjev.
U pozivu mogu sudjelovati najviše dvije osobe iz iste tvrtke. Za veće timove prikladnija je cjelodnevna radionica uživo.
Bilješke s održanog savjetovanja potrebno je organizirati i spremiti u obliku koji se može distribuirati ostalim zaposlenicima i suradnicima. U tu svrhu isporučit ću jasan i pregledan dokument brand strategije koji sadrži sve bitne informacije, a koji po se potrebi kroz kontinuiranu suradnju može dorađivati.
Brand strategija koju zajedno izradimo koristit će svim budućim suradnicima (dizajnerima, fotografima, copywriterima, virtualnim asistentima, marketinškim stručnjacima) da vam pruže što kvalitetniju uslugu.
Cijena usluge savjetovanja iznosi 150 EUR (obrt Nela Dunato Art & Design nije u sustavu PDV-a). Iznos je potrebno uplatiti prije zakazanog videopoziva.
Za veće timove (3 i više osoba) prikladnija je cjelodnevna radionica u trajanju od 6 sati. Cijena timske radionice je 600 EUR. U Rijeci se radionica može održati uživo, a u drugim gradovima putem videopoziva.
Za više detalja i rezervaciju termina savjetovanja ili radionice, slobodno se javite.