Brand strategija za konzultantske tvrtke

Brand strategija radionica

Vaša tvrtka pruža jedinstvene i izvanredne usluge – zašto je onda vaš brand tako dosadan?

Možda već znate da snažan brend može pomoći vašoj tvrtki da:

  • Bude upečatljiva i pamtljiva
  • Istakne se među ostalim tvrtkama
  • Izgleda vjerodostojno i profesionalno
  • Privuče vaše idealne klijente
  • Potakne ljude da vas preporučaju drugima
  • Podignete cijene i više zarađujete

No još uvijek ne znate odakle krenuti i kako stvoriti jedinstven i upečatljiv brend? Razlog vaše zbunjenosti može biti taj što niste sigurni što čini vas, vaš rad i vašu tvrtku jedinstvenima te kako to iskoristiti u svom marketingu i vizualnom identitetu.

Smjernice i detaljan plan koji definira kako se vaša tvrtka prezentira u javnosti i komunicira s klijentima naziva se brand strategija.

Nije svaki pristup brand strategiji za svakoga.

Većina literature o brandingu orijentirana je prema koorporacijama i startupima, no za agencije, konzultantske tvrtke i freelancere koji nude personalizirane usluge ne vrijede ista pravila kao za proizvode. Autentični branding uspijeva tamo gdje korporativni i osobni branding ne djeluju: brand orijentiran ka razvoju dugotrajne i harmonične suradnje s klijentima.

Moja metodologija razvoja brand strategije, koju sam opisala u knjizi “The Human Centered Brand”, kreće od temeljnih vrijednosti i načina na koji one utječu na naš način rada, odabir klijenata i prezentaciju kroz različite medije. Kroz zajednički rad razvit ćemo jasno definiranu brend strategiju vaše tvrtke koja će pružiti odgovore na mnoga od pitanja koja vas trenutno muče. Ovaj pristup je praktičan i jednostavan, bez obzira na to koliko iskustva imate s marketingom.

“Radionica mi je bila korisna jer mi je pomogla verbalizirati vrijednosti i težnje koje su često samo u glavi. Nela vas stručno vodi kroz proces u kojem zajedno s njom dolazite do odgovora na pitanje “Tko sam ja? (kao brand)”, a onda i kako to najbolje prezentirati drugima, i tako privući ono što želimo. Krajnji rezultat je nadmašio moja očekivanja, koja nisu bila mala.”

Sanja Veletanlić, go2human

Teme koje obuhvaća savjetovanje:

  • Temeljne vrijednosti tvrtke
  • Jedinstvena ponuda vrijednosti – po čemu se vaša tvrtka razlikuje od konkurencije
  • Glas branda i teme koje privlače publiku
  • Definiranje idealnih klijenata i kako se s njima povezati
  • Određivanje estetskih značajki vizualnog identiteta
  • Evaluacija postojeće web stranice i marketinških kanala
  • Ovisno o raspoloživom vremenu, dodatne teme koje biste voljeli proći (misija, vizija, slogan, mood board, itd.)

Ova vrsta savjetovanja idealan je temelj za početak poslovanja na kojem kasnije možete izgraditi jedinstven i atraktivan vizualni identitet.

Brand strategija – Dokument smjernica
Primjer dokumenta smjernica brand strategije

Kako savjetovanje funkcionira?

Usluge savjetovanja iz brand strategije dostupne su u obliku cjelodnevne radionice za pojedince i timove (600 EUR), ili kao kraće konzultacije koje su primarno namijenjene onima koji su samostalno ispunili besplatni vodič “Stvori svoj jedinstveni brand” (150 EUR).

Obje opcije uključuju vaš jedinstveni dokument brand strategije koji možete sačuvati i podijeliti sa svojim suradnicima.

Radionica i savjetovanje održavaju se putem video-poziva. Za klijente iz Rijeke postoji mogućnost održavanja cjelodnevne radionice uživo.

Za više detalja i rezervaciju termina savjetovanja ili radionice, slobodno se javite.

Kontaktirajte me