Totalno drukčiji od drugih – Kako stvoriti prepoznatljiv brand svoje male tvrtke
Pojam branda teško je objasniti, ali lako ga je prepoznati. Sva naša iskustva koja imamo s određenom tvrtkom (pozitivna kao i negativna), dio su njenog branda. Iako ljudi vole misliti o sebi kao o racionalnim bićima koja svoje odluke o kupnji donose na temelju činjenica, praksa je nešto drugačija: istraživanja pokazuju da emocije uvelike utječu na naše odluke o kupnji i da je njima iznenađujuće lako manipulirati.
Što to znači za male poduzetnike koji pokreću svoj novi posao? To znači da se ne mogu pouzdati u najniže cijene, “najbolju kvalitetu” (što je uostalom teško dokazati) ili najnovije tehnologije i očekivati da će svi pohrliti njima. Kupci osim činjenica traže i nešto drugo: doživljaj. Ovo predavanje pojasnit će osnove definiranja branda za vrlo male tvrtke, te kako unatoč ograničenim resursima stvoriti nezaboravan doživljaj za svoje klijente.
Vezani članci
- Jednostavna i besplatna provjera zdravlja brenda
- Koja je razlika između logotipa, vizualnog identiteta i brenda?
- Što je knjiga standarda i čemu služi?
- Što je vizualni identitet i kako pomaže u brendiranju biznisa?
- Najčešće početničke pogreške u dizajnu i kako ih ispraviti
- Kako nastaje vizualni identitet: studija slučaja Eduza (video)
- Kako nastaje logotip i vizualni identitet (moj proces dizajna)
- Quiz: What stage is your brand in?
- Do I need to register a trademark with my logo and business name?
- Rebranding 101: Why & how to update your existing brand
- Is your logo sending the right message?
- Why you can’t separate “business” and “personal” – Introduction to Core Values