Totalno drukčiji od drugih – Kako stvoriti prepoznatljiv brand svoje male tvrtke

Pojam branda teško je objasniti, ali lako ga je prepoznati. Sva naša iskustva koja imamo s određenom tvrtkom (pozitivna kao i negativna), dio su njenog branda. Iako ljudi vole misliti o sebi kao o racionalnim bićima koja svoje odluke o kupnji donose na temelju činjenica, praksa je nešto drugačija: istraživanja pokazuju da emocije uvelike utječu na naše odluke o kupnji i da je njima iznenađujuće lako manipulirati.

Što to znači za male poduzetnike koji pokreću svoj novi posao? To znači da se ne mogu pouzdati u najniže cijene, “najbolju kvalitetu” (što je uostalom teško dokazati) ili najnovije tehnologije i očekivati da će svi pohrliti njima. Kupci osim činjenica traže i nešto drugo: doživljaj. Ovo predavanje pojasnit će osnove definiranja branda za vrlo male tvrtke, te kako unatoč ograničenim resursima stvoriti nezaboravan doživljaj za svoje klijente.

Vezani članci