Osnove osmišljavanja imena i vizualnog identiteta
Ime i vizualni identitet tvrtke ili proizvoda značajno utječu na prvi dojam koji publika i potencijalni kupci imaju o njima. Dobro dizajnirana marketinška komunikacija i ambalaža ulijevaju osjećaj povjerenja i podižu percepciju kvalitete te su nerijetko odlučujući faktor zašto netko odabere određeni proizvod umjesto konkurentskih proizvoda.
Osmišljavanje imena (naming) i dizajn vizualnog identiteta zahtjevni su procesi za koje se stručnjaci godinama specijaliziraju, no na ovom ćemo predavanju proći osnove kako bi se svi timovi što bolje pripremili za uspješnu prezentaciju svoje poslovne ideje na tržištu.
Resursi i članci
- Riječnici: Dictionary.com, Power Thesaurus, Latin Dictionary
- Namechk
- Provjera žiga: Državni zavod za intelektualno vlasništvo
- Provjera žiga: EUIPO – European Union Intellectual Property Office
- Provjera žiga: United States Patent and Trademark Office
- Tipovi logotipa i kako odabrati najprikladniji za vašu tvrtku
- Kako nastaje vizualni identitet: studija slučaja Eduza (video)
- Što je vektorski format logotipa i zašto mi treba?
- Što je knjiga standarda i čemu služi?