Knjiga The Human Centered Brand
The Human Centered Brand je priručnik na engleskom jeziku koji nudi praktične savjete i tehnike za razvijanje brendova usmjerenih na usluge, s fokusom na ostvarivanje uspješne i harmonične suradnje s klijentima. Besplatna radna bilježnica i dodatni resursi pretvaraju ovu knjigu u tečaj uz pomoć kojeg ćeš moći samostalno, korak po korak, početi koristiti nova znanja i kreirati vlastitu brend strategiju.
Ova je knjiga namijenjena vlasnicima tvrtki i obrta te nezavisnim kreativcima koji pružaju usluge svojim klijentima, kao što su: pisci, odvjetnici, ilustratori, dizajneri, programeri, zubari, psihoterapeuti, arhitekti, konzultanti, frizeri, dizajneri nakita, slikari, vlasnici kreativnih agencija, glazbenici, knjigovođe…
Ako privlačiš pogrešne klijente koji te ne shvaćaju, cjenkaju se, bezobrazni su prema tebi, zovu te za vikend… u ovoj ćeš knjizi naučiti kako da ih držiš podalje i privučeš klijente iz snova koji obožavaju tvoj rad.
Ako imaš puno konkurencije i ne znaš kako dokazati da su tvoje usluge drugačije i da vrijede više novaca, ova će ti knjiga pokazati kako da to učiniš.
Ako odgađaš pisanje teksta o sebi, izradu web stranice, stvaranje sadržaja ili upoznavanje novih potencijalnih klijenata jer ne znaš što reći, ova knjiga i besplatni radni listovi pomoći će ti da nađeš prave riječi i konačno kreneš u akciju.
Ako ti ostale metode brendiranja ne odgovaraju jer osjećaš da te guraju u ladicu, isprobaj ovu knjigu—napisana je ciljano za kreativce i ljude koji ne vole slijediti pravila.
Ako te dizajniranje grafika frustrira, ova knjiga te vodi u osmišljavanju svih bitnih strateških i dizajnerskih elemenata tako da ti stvaranje grafika za društvene mreže, prezentacije ili web stranicu ide brže i lakše.
Ako nikad ne razmišljaš o brendingu i nemaš pojma u čemu je fora, ova će ti knjiga otvoriti jedan sasvim novi svijet i ponuditi ti mapu da se u njemu bolje snađeš.
Ako učiš kako dizajnirati brendove za klijente, ova ti knjiga nudi metode koje možeš koristiti da bi brendovi tvojih klijenata bili usklađeni s njihovim vrijednostima, a ne prolaznim trendovima.
Bilo da tvoja tvrtka posluje 20 godina ili 20 dana, ova će ti knjiga ponuditi nešto novo. The Human Centered Brand je pouzdani vodič kojem se uvijek možeš vratiti za još inspiracije, praktičnih tehnika i svježih ideja.
Kako kupiti knjigu?
Knjiga na engleskom jeziku dostupna je u elektroničkom i tiskanom formatu i moguće ju je naručiti online.
Tiskano izdanje
Engleski jezik
Meki uvez 142 x 210 mm, 320 stranica
ISBN 978-953-48171-1-7
Cijena: €20 EUR + dostava
Tiskana knjiga u Hrvatskoj je dostupna u online knjižari Web knjižara.
Izvan Hrvatske knjigu je moguće naručiti u online knjižarama Amazon, Barnes & Noble i drugim: Popis knjižara.
Elektroničko izdanje
E-knjiga u PDF, EPUB i MOBI formatu, kao i paket koji uključuje šprance za knjigu standarda i video tutorial mogu se kupiti na web stranici humancenteredbrand.com
Engleski jezik
270 stranica
ISBN 978-953-48171-0-0
Cijena: $25 USD + PDV
Besplatno poglavlje i dodatni resursi dostupni su za download na službenoj web stranici knjige.
Dojmovi čitatelja
“So I am a freelancer and I have been struggling with branding myself. I got this book as a gift and it took me a while to read it because I thought, oh no, another book that won’t be helpful because those marketing and branding books always end up telling you to invest in ads.
But one day I said, let’s see what Nela is talking about and good boi was I surprised. The book is meticulously written and it talks about personal branding for regular, small businesses and people who are trying to position themselves on the market. Nela’s story, examples and advices are meant for regular Joes and Janes that don’t have corporations having their financial back. It is a perfect book for someone who wants to build their small business.
The book also has a strong emphasis on ethical marketing which I personally love because in my years working in marketing for myself and my client I have always struggled to find a good guide for doing ethical marketing.
I would recommend this book to anyone, being the small business owner, influencer, YouTuber, or just even a person that wants to put themselves out there.”
“The Human Centered Brand is not your typical approach to branding. It’s designed specifically for heart-centered professionals and visionary souls who yearn to authentically show the world how exceptional and unique their work is.
Though branding has many moving parts, Nela clearly and thoroughly explains it all in a way that anyone can understand and use to elevate their creative business to the next level. The book balances theory, practice and examples with some fun visuals and personal stories that will teach, guide, and inspire you to create a truly original brand with your core values at the center.”
“Nela Dunato has given us a valuable gift in this book. She unpacks why traditional approaches to branding feel too creepy to many creative and social impact oriented business owners. Then, she takes the reader step by step through a process that will help you land on a brand for your business that is resonate and effective with your ideal clients. The part I appreciated most about The Human Centered Brand is how granular Nela is in her suggestions – this book goes way beyond theory to practical strategies that I feel deeply aligned with and use similar practices with my own marketing clients.”
“Providing a plethora of sensible advice and valuable insights, the Human Centered Brand will surely be of use to both those just starting out on their entrepreneurial journey as well as those who’ve found themselves at a crossroads or in need of a new direction. My favorite thing about the book, however, is that there is much advice to be found between the pages that is applicable to other (creative) pursuits and areas of life as well.”
“Before reading this book, I thought of branding as an ‘external’ thing — the physical stuff like the logo and colours, and the kind of image you project. I now see branding as a complete philosophy for attracting the kind of clients I really want to work with. Branding is about a hell of a lot more than what your logo looks like and the picture you’ve got on your About Me page!”
Više detalja o sadržaju knjige i još mišljenja čitatelja potraži na službenoj stranici knjige The Human Centered Brand.