Radionica: Sadržajni marketing

Sadržajni marketing radionica

Najbolji marketing je pružanje potencijalnim klijentima ono što oni žele – besplatno.

Današnji su kupci razvili otpornost na tradicionalno oglašavanje, a more dostupnih besplatnih informacija omogućava im da biraju sadržaj koji im je najkorisniji. To nije razlog za zabrinutost, već prilika da se tvoja tvrtka istakne kao ona koja nudi najveću vrijednost.

Svrha sadržajnog (content) marketinga je kroz redovito objavljivanje korisnih, besplatnih sadržaja informirati potencijalne kupce o tvojim proizvodima i uslugama, olakšati kupcima korištenje proizvoda te stvaranje zajednice i jačanje profesionalnog ugleda.

Ako ti se događa da…

  • tvoja web stranica privlači vrlo mali broj posjetitelja
  • ne znaš na koju se publiku fokusirati u svojim objavama
  • trošiš previše vremena na održavanje društvenih mreža
  • unatoč redovitom objavljivanju sadržaja, nitko ih ne “lajka” i ne dijeli
  • posjetitelji stranice ne kupuju tvoje usluge ili proizvode

…ova radionica ti može pomoći da sve to preokreneš nabolje.

Zašto stvarati web sadržaj?

Objavljivanje originalnih sadržaja na webu donosi brojne prednosti:

  • Privlačenje većeg broja posjetitelja na web stranicu kroz marketing i optimizaciju za tražilice.
  • Konverzija posjetitelja u korisnike i klijente.
  • Jačanje profesionalnog ugleda i autoriteta.
  • Edukacija potencijalnih i postojećih klijenata na efikasan način.
  • Stvaranje novih prilika za suradnju i promociju.
  • Otvaranje novih izvora prihoda (sponzorirani postovi, online tečajevi, knjige itd.)
  • Stvaranje zajednice korisnika koji dijele tvoju viziju.

Moguće je stvoriti uspješnu tvrtku i bez sadržajnog marketinga, ali sa njime je puno lakše.

Stvaranje sadržaja ne mora biti gnjavaža.

Svatko može uz malo truda i pravih savjeta pronaći način stvaranja i objavljivanja sadržaja koji im najbolje pristaje i koji se uklapa njihov zauzeti raspored. Ako već dugo odgađaš pokretanje bloga, video kanala ili nekog drugog ambicioznog projekta, sada je pravo vrijeme da se pokreneš.

O radionici sadržajnog marketinga

Na ovoj radionici ćeš se kroz predavanja, praktični rad i diskusiju upoznati s osnovama i kanalima sadržajnog marketinga te naučiti kako stvarati sadržaj koji je stvoren upravo za tvoje idealne klijente i doprinosi poslovnim ciljevima tvoje tvrtke.

Rezultat ove radionice je gotov marketinški plan za idućih 6-12 mjeseci, kao i nacrt tvog prvog sadržaja koji će uz malo dorade kod kuće biti spreman za objavu.

Radionica obuhvaća iduće teme:

  • Uvod u sadržajni marketing
  • Definiranje idealne publike
  • Odabir kanala za sadržajni marketing
  • Planiranje marketinškog kalendara
  • Generiranje ideja za sadržaj
  • Proces stvaranja sadržaja
  • Savjeti za organizaciju i uštedu vremena

Kome je namijenjena ova radionica?

Radionica je idealna za male tvrtke i kreativce koji nemaju veliki budžet za marketing i žele iskoristiti mogućnosti besplatne promocije.

Dobrodošli su oni koji tek žele početi objavljivati sadržaj na webu, kao i oni koji to već rade, ali žele naučiti neke nove trikove.

Radi se u maloj grupi do 12 polaznika. Polaznici radionice dobivaju:

  • Individualni pristup i savjetovanje
  • Sve potrebne materijale za radionicu
  • Uvid “iza kulisa” u sisteme kreiranja sadržaja koje ja koristim
  • Atmosferu međusobne suradnje i podrške, bez tabua

Dođi sam(a) ili povedi kolege iz ureda da skupa izbrainstormate ideje za unaprijeđenje svog marketinga!


Trenutno nema zakazanog termina radionice. Prijavi se na listu obavijesti i dobit ćeš e-mail čim bude objavljen idući termin!

Ako ne želiš čekati do iduće radionice, mogu pripremiti cjelodnevnu radionicu za tvoj tim u vašem uredupošalji upit i navedi koje vas teme najviše zanimaju, a ja ću pripremiti ponudu s prilagođenim programom samo za vas.

Prijavi se na listu obavijesti

Ako želiš primiti obavijest kad idući put budu otvorene prijave na ovu radionicu, upiši se na listu. (Ova newsletter lista je isključivo za informacije o edukacijama i neće biti korištena u druge svrhe.)


Predavačica: Nela Dunato

Nela Dunato

Bok! Ja sam grafička i web dizajnerica iz Rijeke. Radila sam u nekoliko agencija za web razvoj, a 2013. odlučila sam pokrenuti vlastiti obrt Nela Dunato Art & Design posvećen razvoju brendova za male tvrtke diljem svijeta. Podučavanje mi je strast koju njegujem već godinama, a trenutno predajem tečaj grafičkog dizajna na Pučkom otvorenom učilištu Algebra.

Od 2003. godine objavljujem na webu edukativni sadržaj na engleskom i hrvatskom jeziku iz područja dizajna, web razvoja i umjetnosti. Moj popularni blog o web dizajnu “Tutor.blog” CARNet je proglasio najboljom web stranicom 2006. godine, a svoju stranicu s besplatnim grafičkim resursima uspješno sam monetizirala još kao studentica.

Imam višegodišnje iskustvo u osmišljavanju PR i online marketing kampanja za neprofitne udruge, vođenju marketinških timova i kreiranju sadržajne strategije za web. Pohađala sam brojne edukacije iz internet marketinga i sadržajne strategije od vodećih svjetskih stručnjaka iz tih područja.

Što drugi kažu o ovoj radionici…

“Pristupačna, stručna, puno dobrih savjeta i primjera iz prakse daje kako bi se što bolje razumio sadržaj.”

“Predaje vrhunski, stručno uz pravu dozu improvizacije i spontanosti.”

“Jako praktično, ovisno o branši, i jako primjenjivo znanje.”


P.S. Znaš li osobu za koju je ova radionica kao stvorena?

Proslijedi im ovu informaciju, vjerujem da će ti biti zahvalni :)