Brži, ugodniji i profesionalniji rad s klijentima
Radionica “Dizajniraj svoj kreativni proces” za male tvrtke – pružatelje usluga i freelancere
Događa li ti se da…
- Tratiš vrijeme na previše dopisivanja s klijentima?
- Probijaš rokove jer klijenti kasne s materijalima i feedbackom?
- Klijenti kasape tvoje radove i traže hrpu revizija?
- Zovu te vikendom i traže da odmah-sada-odmah riješiš njihov problem?
- Požališ što nisi odbio/la određeni projekt jer s njime imaš više muke nego koristi?
- Gubiš se u šumi e-mailova i poruka dok nađeš baš onu informaciju koja ti treba?
- Teško ti se snaći dok radiš na više projekata istovremeno?
- Klijenti nakon projekta nestanu i nikad više ne čuješ za njih?
- Krivo procjenjuješ trajanje i cijenu projekata pa puno radiš za malo novca?
Možda za to kriviš klijente i pričaš kako su hrvatski poduzetnici grozni (hešteg #jerhrvatska). Možda kriviš sebe i misliš da nakon svih ovih godina trebaš znati bolje.
Vjerojatno problem nije ni jedno ni drugo, već tvoji poslovni procesi.
Tvoj poslovni proces zaslužuje jednaku pažnju kao i tvoj kreativni proces
Nedefinirani, šupljikavi i labavi poslovni procesi omogućuju klijentima da te razvlače kao žvakaću, dok kvaliteta tvog kreativnog rada opada. Bez jasno postavljenih međusobnih očekivanja i granica tvoji klijenti te ne doživljavaju ozbiljno, već kao “malu od Photoshopa” ili “malog od WordPressa”.
Nedostatak poslovnog procesa je upravo ono što odvaja kreativne ljude od kreativnih profesionalaca.
Ako želiš napredovati i raditi s boljim klijentima – onima koji te cijene, poštuju, plaćaju fakture s veseljem i zauvijek žele raditi samo s tobom – vrijeme je za proljetno čišćenje.
Uštedi vrijeme, spriječi glavobolje i oduševi klijente
Bolji poslovni procesi donose brojne koristi ne samo za tebe, već i za tvoje klijente:
- Više kapaciteta za projekte jer ne gubiš vrijeme na repetitivne zadatke
- Više zarade po svakom projektu jer nema probijanja dogovorenog opsega
- Ugodniji rad s klijentima, bez nesporazuma i tenzija
- Klijenti se osjećaju sigurnije i spremnije jer znaju što ih sve čeka
- Klijenti se vraćaju ponovno i rado te preporučaju svojim prijateljima i poslovnim partnerima
- Osjećaj samopouzdanja i obnovljena strast prema svom kreativnom poslu
Ne brini, nećeš zbog ovoga postati robot i početi nositi crna odijela. Kvalitetni i pouzdani poslovni procesi stvaraju uvjete za bolju kreativnost.
Čak i ako misliš da si antitalent za organizaciju, ova radionica to može popraviti. Nitko se nije rodio organiziran. Sve što ću podijeliti s tobom sam naučila kroz godine rada s klijentima, na greškama koje želim da drugi ljudi izbjegnu.
“Pošto tek započinjem freelancing, nemam nikakvog iskustva u radu s klijentima i to je dio posla koji me najviše plaši.
Za razliku od drugih radionica, ova je bila konkretna s puno primjera i rješenja. Sudionici su aktivno uključeni u rad i svojim su primjerima doprinjeli još većoj kvaliteti radionice. Stvarno me je oduševio savršeno razrađeni proces rada s klijentima koji ima predavačica. To je nešto nevjerojatno. Toliko promišljenosti i truda. Ništa nije prepušteno slučaju. To je savršenstvo kojem ću težiti u svom radu.
Dojmili su me se ugodna atmosfera, velika stručnost, jednostavnost i pristupačnost predavačice. Dobila sam jako puno konkretnih primjera i rješenja o radu s klijentima. Shvatila sam da moj odnos s klijentima ovisi isključivo o meni, ja vodim klijenta do konačnog proizvoda – web stranice, kroz proces rada koji meni najviše odgovara i u tome je od velike pomoći dobra organizacija.
Oduševljena sam radionicom. Dobila sam konkretne alate i smjernice za proces rada s klijentima. Sada je na meni da ih primijenim u svom radu.
Radionicu bi preporučila svima koji žele unaprijediti svoj rad s klijentima, svima koji žele poboljšati organizaciju cijelog procesa. Na radionici će dobiti puno rješenja koje mogu isprobati u svom radu.”
O radionici
Ova radionica će te kroz interaktivne vježbe na stvarnim primjerima naučiti kako postaviti prvi nacrt svojih poslovnih procesa uz demonstracije, diskusiju s ostalim polaznicima te savjete prilagođene tvojoj branši.
S radionice ćeš otići s gotovim planom svog poslovnog procesa i brojnim idejama koje možeš odmah početi koristiti.
Radionica obuhvaća iduće teme:
- Što klijenti zapravo žele?
- Uloga klijentskog iskustva u percepciji brenda
- Umijeće pregovaranja
- Planiranje i optimizacija procesa rada s klijentima
- Priručnik standardnih procedura (“notes to self” da se greške ne ponavljaju)
- Šprance koje ubrzavaju rad
- Dokumentacija koja uklanja nesporazume
- Sustav za upravljanje projektima – kako eliminirati šumu e-mailova
Pitanja su dobrodošla bilo kada tijekom radionice, a na samom kraju ostavit ćemo još vremena isključivo za pitanja i raspravu.
“Ova radionica je došla u pravo vrijeme kada tražim takve stvari. Naučio sam da se ovakva organizacija može primijeniti i na nas malene, a ne samo na velike timove u velikim poduzećima.
Ova je radionica bila otvorenija i pristupačnija od drugih. Kod formalnijih radionica često mi se događa da predavači ne znaju odgovoriti na pitanja ili da je odgovor relativno nevezan za moju situaciju.”
Kome je ova radionica namijenjena?
Radionica je idealna za kreativne agencije i individualce koji pružaju usluge svojim klijentima: dizajnerima, programerima, ilustratorima, copywriterima, prevoditeljima, arhitektima, marketerima, community managerima, PR stručnjacima, IT konzultantima itd.
Dobrodošli su oni koji tek započinju (ili planiraju započeti) vlastiti posao, kao i iskusni stručnjaci koji rade već dugo, ali žele naučiti neke nove trikove.
Radi se u maloj grupi do 10 polaznika. Polaznici radionice dobivaju:
- Individualni pristup i savjetovanje
- Sve potrebne materijale za radionicu
- Uvid “iza kulisa” u sisteme i dokumentaciju koju ja koristim
- Atmosferu međusobne suradnje i podrške, bez tabua
Dođi sam(a) ili povedi kolege iz ureda da skupa izbrainstormate bolji način rada s klijentima!
“Seminar je koristan za gotovo svaku vrstu posla, pogotovo onima koji rade pretežno na računalu.”
“Jaka strana predavačice je stručnost i lakoća prenošenja znanja s pregršt iskustvenih primjera iz prakse.”
Trenutno nema zakazanih termina radionice!
Prijavi se na listu obavijesti i odmah ćeš dobiti obavijest kada budu otvorene prijave za iduću radionicu!
Predavačica: Nela Dunato
Bok! Ja sam grafička i web dizajnerica iz Rijeke. Radila sam u nekoliko agencija za web razvoj, a 2013. odlučila sam pokrenuti vlastiti obrt Nela Dunato Art & Design posvećen dizajnu brendova za male tvrtke i udruge diljem svijeta. Danas radim isključivo s klijentima koji su divni ljudi i profesionalci, na projektima koji me ispunjavaju. No nažalost, nije uvijek bilo tako…
Frustrirajuća iskustva s klijentima natjerala su me da se posvetim učenju ne samo tehničkih i kreativnih vještina, već i poslovnih i organizacijskih. Znam da su u tom području mnogi kreativci “tanki”, ali uvjerena sam da se uz pravu motivaciju sve da naučiti.
Podučavanje mi je strast koju njegujem već više od desetljeća kroz pisanje edukativnog sadržaja, predavanja na stručnim konferencijama te održavanje radionica iz kreativnih i poslovnih vještina. Od 2016. do 2019. predavala sam tečaj grafičkog dizajna na Pučkom otvorenom učilištu Algebra u Rijeci.