Radionica: Brend strategija za pružatelje usluga

Brend strategija radionica

Tvoja tvrtka pruža jedinstvene i izvanredne usluge – zašto je onda tvoj brend tako dosadan?

Možda već znaš da snažan brend može pomoći tvojoj tvrtki da:

  • bude upečatljiva i pamtljiva
  • istakne se među ostalim tvrtkama
  • izgleda vjerodostojno i profesionalno
  • privuče tvoje idealne klijente
  • potakne ljude da te preporučaju drugima
  • podigneš cijene i više zarađuješ

No još uvijek ne znaš odakle krenuti i kako stvoriti jedinstven i upečatljiv brend? Razlog tvoje zbunjenosti je taj što ne uspijevaš odrediti što čini tebe, tvoj rad i tvoju tvrtku jedinstvenima i kako to iskoristiti u svom marketingu i vizualnom identitetu.

Smjernice i detaljan plan koji definira kako se tvoja tvrtka prezentira u javnosti i komunicira s klijentima naziva se brend strategija.

Radionica Stvori svoj jedinstveni brend u Osijeku

Nije svaki pristup brend strategiji za svakoga.

Većina savjeta o brendingu orijentirana je prema koorporacijama i startupima, no za tvrtke i freelancere koji nude personalizirane usluge ne vrijede ista pravila kao za proizvode. Autentični brending uspijeva tamo gdje korporativni i osobni brending ne djeluju: brend orijentiran ka razvoju dugotrajne i harmonične suradnje s klijentima.

Moja metodologija razvoja brend strategije kreće od temeljnih vrijednosti i načina na koji one utječu na naš način rada, odabir klijenata i prezentaciju. Kroz zajednički rad razvit ćemo jasno definiranu brend strategiju tvoje tvrtke koja će pružiti odgovore na mnoga od pitanja koja te trenutno muče.

O radionici brend strategije

Na ovoj radionici ćeš se kroz predavanja, praktični rad i diskusiju upoznati s osnovama brend strategije de definirati elemente koji tvoju tvrtku čine drugačijom od konkurencije i naučiti brojne načine kako da to iskoristiš u stvarnom životu.

“Radionica mi je bila korisna jer mi je pomogla verbalizirati vrijednosti i težnje koje su često samo u glavi. Nela vas stručno vodi kroz proces u kojem zajedno s njom dolazite do odgovora na pitanje “Tko sam ja? (kao brand)”, a onda i kako to najbolje prezentirati drugima, i tako privući ono što želimo. Krajnji rezultat je nadmašio moja očekivanja, koja nisu bila mala.”

Sanja Veletanlić, go2human

Radionica obuhvaća iduće teme:

  • Temeljne vrijednosti tvrtke
  • Jedinstvena ponuda vrijednosti – po čemu se tvoja tvrtka razlikuje od konkurencije
  • Glas brenda i teme koje privlače publiku
  • Definiranje idealnih klijenata i kako se s njima povezati
  • Odabir boja i fontova za vizualni identitet
  • Evaluacija web stranice i marketinških kanala te implementacija novih saznanja

Radionica Stvori svoj jedinstveni brend - radni listovi

Rezultat ove radionice:

Jasna lista koraka koje trebaš poduzeti da podigneš svoj brend na novu razinu, plus gotovi tekst koji možeš kopirati na svoju web stranicu i druge promotivne materijale, kako bi tvoji klijenti znali po čemu je tvoja tvrtka jedinstvena.

Ova radionica idealan je temelj za početak poslovanja na kojem kasnije možeš izgraditi jedinstven i atraktivan vizualni identitet.

Kome je namijenjena ova radionica?

Radionica je idealna za vlasnike tvrtki, obrtnike i individualce koji pružaju usluge svojim klijentima: konzultantima, odvjetnicima, arhitektima, liječnicima, terapeutima, trenerima, dizajnerima, programerima, prevoditeljima, fotografima, salonima ljepote, itd.

Dobrodošli su oni koji tek započinju vlastiti posao, kao i iskusni stručnjaci koji rade već dugo, ali žele naučiti kako se istaknuti među konkurencijom.

Radi se u maloj grupi do 12 polaznika. Polaznici radionice dobivaju:

  • Individualni pristup i savjetovanje
  • Sve potrebne materijale za radionicu
  • Atmosferu međusobne suradnje i podrške, bez tabua

Dođi sam(a) ili povedi kolege iz ureda da skupa izbrainstormate ideje za unaprijeđenje svog brenda!

“Suradnja s Nelom Dunato bila je pravo zadovoljstvo! Održala je radionice “Branding i komercijalizacija u turizmu” za STEP RI u sklopu ATLAS projekta (financiranog od Interreg V A Italy Croatia Cross-border Cooperation Programme 2014-2020). Implementacija radionice bila je besprijekorna i radni materijali koje je Nela pripremila bili su super korisni (i naravno, odlično dizajnirani). Polaznici su joj dali čiste petice!”

Anita Pribanić, STEP RI

Trenutno nema zakazanog termina radionice.

Prijavi se na listu obavijesti i dobit ćeš e-mail čim bude objavljen idući termin!

Ako ne želiš čekati do iduće radionice, mogu pripremiti cjelodnevnu radionicu za tvoj tim u vašem uredupošalji upit, a ja ću pripremiti ponudu s prilagođenim programom samo za vas.

Prijavi se na listu obavijesti

Ako želiš primiti obavijest kad idući put budu otvorene prijave na ovu radionicu, upiši se na listu. (Ova newsletter lista je isključivo za informacije o edukacijama i neće biti korištena u druge svrhe.)


Predavačica: Nela Dunato

Nela Dunato

Bok, ja sam Nela!
Pomažem malim tvrtkama i udrugama da razviju vrhunske brendove, kroz stvaranje jedinstvenih i posebnih vizualnih iskustava. Autorica sam knjige o brandingu za pružatelje usluga “The Human Centered Brand”.

Želim omogućiti poduzetnicima da privuku klijente s kojima je užitak surađivati kroz moje usluge dizajna logotipa i vizualnih identiteta, digitalne strategije i izrade responzivnih web stranica.

Podučavanje mi je strast koju njegujem već više od desetljeća kroz pisanje edukativnog sadržaja, predavanja na stručnim konferencijama te održavanje radionica iz kreativnih i poslovnih vještina. Od 2016. do 2019. predavala sam tečaj grafičkog dizajna na Pučkom otvorenom učilištu Algebra u Rijeci.

Što drugi kažu o mojim radionicama…

><

  • “Nela je istinska stručnjakinja u području logo dizajna, ali i odlična predavačica. Pripremila je mnogo kvalitetnog materijala za radionicu i prekrasno ga prezentirala. Dala nam je čvrstu osnovu za daljnje učenje i vježbanje dizajna logotipa.”

    Davor Tomić, polaznik radionice

  • “Oduševljena sam radionicom. Dobila sam konkretne alate i smjernice za proces rada s klijentima. Sada je na meni da ih primijenim u svom radu. Ugodna atmosfera, velika stručnost, jednostavnost i pristupačnost predavačice.”

    Goranka Herljević, polaznica radionice

  • “Fokusirana radionica sa izvrsnim sadržajem. Powebno mi se svidio drugi dio gdje je pojašnjen redoslijed aktivnosti u odnosu između dizajnera i klijenata. Mogla sam se izravno u tome prepoznati i usporediti sa svojim interakcijama s klijentima.”

    Martina Lipovac, polaznica radionice

  • “Naučio sam hrpu ne samo o dizajniranju logotipa, već i o kreiranju vizualnog identiteta. Također mi se svidjelo što je radionica bila interaktivna.”

    Matija Marohnić, polaznik radionice

  • “Ova je radionica bila otvorenija i pristupačnija od drugih. Kod formalnijih radionica često mi se događa da predavači ne znaju odgovoriti na pitanja ili da je odgovor relativno nevezan za moju situaciju.”

    David Dubrović, polaznik radionice

  • “Jako mi se svidjela radionica. Dala mi je osnobno znanje o logo dizajnu i vrlo dobru podlogu za nastavak samostalnog učenja.”

    Marta K., polaznica radionice

  • “Pristupačna, stručna, puno dobrih savjeta i primjera iz prakse daje kako bi se što bolje razumio sadržaj.”

    Polaznik radionice, STEP-Ri

  • “Predaje vrhunski, stručno uz pravu dozu improvizacije i spontanosti.”

    Polaznik radionice, STEP-Ri

  • “Jako praktično, ovisno o branši, i jako primjenjivo znanje.”

    Polaznik radionice, STEP-Ri

P.S. Znaš li osobu za koju je ova radionica kao stvorena?

Proslijedi im ovu informaciju :)