Dizajn logotipa, vizualnog identiteta i web stranice za coaching
Templum Est je brand trenerice (coach) Nives Radan koja podučava žene da intuitivno nadvladaju prepreke i ostvare svoj puni potencijal.
Klijentica je poželjela da vizualni identitet branda bude ženstven, luksuzan, razigran, opušten, tradicionalan, mističan i prirodan.
Zaštitni znak branda predstavlja stilizirani lik egipatske božice Izide, s karakterističnim motivima krune s rogatim Suncem i krilima ptice ibis. Slova T u nazivu su prilagođena u oblik hramskog stupa. Glavna boja logotipa je zlatna, koja je na webu predstavljena prijelazom zlatnožutih nijansi, a u tisku zlatnom tintom ili folijom.
Varijante logotipa
Dostupno je više varijanti boja za prikaz na različitim podlogama, slijedeći pravilo da lice uvijek mora biti svijetlije od očiju i usana.
Dokument brand strategije
Brand strategija koju sam u suradnji s klijenticom razvila na početku suradnje vodila nas je kroz cijeli proces dizajna, a kasnije i olakšala pisanje sadržaja za web stranicu. Tijekom savjetovanja smo osmislile slogan “Tvoj tron te čeka!” koji kroz optimističan poziv na akciju požuruje klijentice da se posvete radu na sebi.
Knjiga standarda
Uz logo i knjigu standarda, dizajnirala sam Canva predloške za različite grafike i dokumente koje klijentica i njen tim suradnika mogu neovisno uređivati:
Objave za društvene mreže
Račun
Prezentacija
Tekstualni dokument
Predlošci objava za društvene mreže
Dizajn grafika za Facebook
Predlošci dokumenta računa i prezentacije
WordPress web stranica
Nakon završetka projekta vizualnog identiteta, krenule smo s radom na web stranici. Tijekom savjetovanja iz sadržajne strategije odredile smo strukturu web stranice i izradile natuknice sadržaja. Klijentica je zatim surađivala s copywritericom na dvojezičnom tekstu stranice.
Boje, tipografija, teksture, fotografije i stilovi ikona nastavljaju pričati brand priču koju smo odredile u brand strategiji i knjizi standarda.
Web stranica izrađena na WordPress platformi. Fotografije: Anna Gaspotić
Evo što je klijentica rekla o našoj suradnji:
“Prije početka projekta imala sam viziju i tražila nekoga tko bi je pretočio u moj brand i web stranicu. Željela sam da to bude stručno napravljeno i da u potpunosti prenosi ideju i viziju mojeg branda. Osjećala sam se kao da tražim u mraku, jer prije nego što vidite finalan proizvod ne možete znati da li ste pronašli pravu osobu. Izabrala sam Nelu jer je njena web stranica prenosila poruku profesionalnosti, organiziranosti i stručnosti, a ujedno je bila napravljena i maštovito, što je upravo ono što sam tražila.
Ugodno me iznenadila Nelina pozitivna energija i njen stav koji bez riječi govori: ne brini, sve je u najboljem redu, idemo u pravom smjeru, samo se opusti, u sigurnim si rukama.
Što se tiče rezultata ovog projekta: prva reakcija je bila “wow”; da mi je netko ovo pokušao ispričati vjerojatno ne bih povjerovala… Sada se osjećam se vrlo pozitivno, a takav je onda i utjecaj na moje poslovanje.
Ponovno bih surađivala s Nelom zato što znam da ću dobiti upravo ono što sam željela (ako ne i više od toga), zbog osobnog pristupa i pozitivne energije, stručnosti, točnosti i prethodnog pozitivnog iskustva. Svakome bih preporučila ovu uslugu, a možda najviše ljudima koji se bave nekom vrstom umjetnosti, jer mislim da Nela može vrlo uspješno pretočiti nečiju viziju u izgled web stranice.”
Nives Radan Intuitivna trenerica, Templum Est
Treba li vašem brandu malo čarobne prašine?
Maštate o tome da neka dobra vila čarobnim štapićem riješi sve vaše poslovne probleme? Nažalost, čarobni štapići ne postoje i ne mogu riješiti baš sve probleme, ali uz dovoljno vremena i truda možemo transformirati vaš brand iz žabe u princa.