Logotip i vizualni identitet agencije za nekretnine
Prilikom pokretanja nove boutique agencije za posredovanje u prometu nekretninama, kroz suradnju koja je uključivala savjetovanje iz brand strategije i grafički dizajn razvili smo jedinstven vizualni identitet koji odudara od uobičajenih identiteta drugih agencija. Izbjegavajući vizualne klišeje, postigli smo profinjen, elegantan i moderan dojam koji kroz futuristički stil sugerira korištenje suvremenih tehnologija i metoda kakve do sada nisu postojale na hrvatskom tržištu.

Konstrukcija simbola djeteline bazirana je na mreži kružnica znanoj kao “cvijet života”.

Sveobuhvatni dizajn vizualnog identiteta uključivao je:
- Dizajn logotipa u više kompozicijskih, kolornih i jezičnih varijanti
- Izradu knjige standarda
- Dizajn grafika za društvene mreže i elektroničku korespodenciju
- Izradu predložaka dokumentacije
- Dizajn i pripremu za tisak posjetnica, brošure, mape i brojnih promotivnih poklona
- Prilagodbu WordPress teme kako bi izgled web stranice uskladili s vizualnim identitetom




