Logo i vizualni identitet za SF konvenciju Rikon
Rikon je SF i fantasy konvencija koja se održava svake godine u Rijeci. Prvi Rikon održan je 1997. godine, tako da ovaj događaj ima dugu tradiciju i privlači posjetitelje iz cijele Hrvatske, i šire.
Sve te godine Rikon nije imao logo, niti bilo kakvu brend strategiju. Odlučili smo podići konvenciju na novu razinu, što je zahtijevalo potpuni rebranding. Dizajnirala sam ručno-crtani logotip, te postavila smjernice za dosljedan i profesionalan vizualni identitet.
Za više informacija o ovom izazovnom projektu, pročitaj studiju slučaja na mom engleskom blogu: Case study: Rikon hand lettered logo design process.
Osim vizualnog identiteta, od 2011. do 2016. godine dizajnirala sam i ilustrirala plakate i ostale promotivne materijale te izradila web stranicu na platformi WordPress.
Ilustracija na plakatu iz 2014. predstavlja futurističku viziju kako bi grad Rijeka mogao izgledati za 200-tinjak godina. Bazirana je na mojoj fotografiji na koju sam dodala crteže izmišljene arhitekture i vegetacije.
Ilustracija na plakatu iz 2016. predstavlja “kastafsku štrigu”, inspiriranu stvarnim događajem iz travnja 1716. godine kada je u gradu Kastvu održano suđenje i smaknuće 14 ljudi (7 žena i 7 muškaraca) zbog sumnje da su prakticirali vještičastvo.
2020. godine Rikon je bio domaćin međunarodne znanstveno-fantastične konvencije Eurocon. Za potrebe tog događaja, posebnog naziva Futuricon, dizajnirala sam logotip u istom stilu, nacrtala ilustraciju i dizajnirala široki raspon grafičkih materijala za tisak i digitalne medije. Više o tom projektu navedeno je na stranici Logo i vizualni identitet događaja Futuricon.