Rikon logo i vizualni identitet

Rikon je SF i fantasy konvencija koja se održava svake godine u Rijeci. Prvi Rikon održan je 1997. godine, tako da ovaj događaj ima dugu tradiciju i privlači posjetitelje iz cijele Hrvatske, i šire.

Sve te godine Rikon nije imao logo, niti bilo kakvu brend strategiju. Odlučili smo podići konvenciju na novu razinu, što je zahtijevalo potpuni rebranding. Dizajnirala sam ručno-crtani logotip, te postavila smjernice za dosljedan i profesionalan vizualni identitet.

Rikon logo dizajn Rikon logo dizajn crni Konvencija fantastike Rikon logo dizajn

Za više informacija o ovom izazovnom projektu, pročitaj studiju slučaja na mom engleskom blogu: Case study: Rikon hand lettered logo design process.

Osim vizualnog identiteta, od 2011. do 2016. godine dizajnirala sam i ilustrirala plakate i ostale promotivne materijale te izradila web stranicu na platformi WordPress.

Ilustracija na plakatu iz 2014. predstavlja futurističku viziju kako bi grad Rijeka mogao izgledati za 200-tinjak godina. Bazirana je na mojoj fotografiji na koju sam dodala crteže izmišljene arhitekture i vegetacije.

Grafički dizajn plakata za Rikon 2014
Grafički dizajn letaka za Rikon 2014

Ilustracija na plakatu iz 2016. predstavlja “kastafsku štrigu”, inspiriranu stvarnim događajem iz travnja 1716. godine kada je u gradu Kastvu održano suđenje i smaknuće 14 ljudi (7 žena i 7 muškaraca) zbog sumnje da su prakticirali vještičastvo.

Rikon 2016 ilustracija i dizajn plakata

Unikatan brend koji će zadiviti tvoje klijente

Kroz brend strategiju, atraktivan logo i kompletno grafičko rješenje za web i tisak, zajedno ćemo stvoriti brend koji prikazuje tvoju tvrtku u najboljem svijetlu.

Više o mojim uslugama