Dizajn logotipa i vizualnog identiteta za tvrtku MATDAT
MATDAT je web portal koji nudi integrirane online usluge za znanstvenike i inženjere iz područja tehničkih znanosti. Njihove ponude obuhvaćaju bazu podataka o svojstvima materijala, direktorij laboratorija i usluga te repozitorij podataka iz istraživanja. Njihovi podaci kvalitetom i količinom nadilaze konkurenciju te su postali nezamljenjiv alat za sveučilišta diljem svijeta, kao i inovativne tvrtke među kojima su SpaceX, Philips i Intel.
Nakon što su prerasli svoj stari vizualni identitet i web stranicu, osjetili su potrebu da postave temelje profesionalnog vizualnog identiteta prije nego krenu s velikim redizajnom web portala.
Klijent je zatražio vizualni identitet koji komunicira preciznost, pouzdanost, sofisticiranost, odmjerenost te jednostavnost, što su ujedino kvalitete koje MATDAT proizvode izdvajaju od sličnih rješenja. Za glavnu brend boju odabrana je modra, što je boja na koju je ciljana publika navila i na koju pozitivno reagira. Dvije dodatne boje – ljubičasta i zelena – odabrane su kao dodatne boje u primarnoj paleti. Te tri glavne boje ujedno simboliziraju i diferenciraju tri glavna proizvoda.
Logotip svojom konstrukcijom simbolizira ekosistem alata koji se međusobno nadopunjuju kao slagalica. Negativni prostor između elemenata u znaku tvori slovo M, četvrti dio slagalice koji sve dijelove drži na okupu.
U sklopu ovog projekta kreirala sam knjigu standarda koja uključuje smjernice za upotrebu logotipa, paletu boja, primjere tipografije, smjernice za fotografiju, kao i grafičke uzorke za korištenje na promotivnim materijalima. Također sam dizajnirala i ikone za svaki od proizvoda.
Tijekom nastavka suradnje dizajnirala sam i razne digitalne i tiskane promotivne materijale, uključujući brošure, prezentaciju, roll-up banner, grafike za društvene mreže, itd.