Dizajn logotipa i vizualnog identiteta za tvrtku MATDAT
MATDAT je web platforma koja nudi integrirane usluge za znanstvenike i inženjere iz područja tehničkih znanosti. Njihove ponude obuhvaćaju bazu podataka o svojstvima materijala, direktorij laboratorija i usluga te repozitorij podataka istraživanja. Njihovi podaci kvalitetom i količinom nadilaze konkurenciju te su postali nezamljenjiv alat za sveučilišta diljem svijeta, kao i inovativne tvrtke među kojima su SpaceX, Philips i Intel.

Nakon što su prerasli svoj početni vizualni identitet i web stranicu, osjetili su potrebu da postave temelje profesionalnog vizualnog identiteta prije nego krenu s velikim redizajnom web portala.
Klijent je zatražio vizualni identitet koji komunicira preciznost, pouzdanost, sofisticiranost, odmjerenost te jednostavnost, što su ujedino kvalitete koje MATDAT proizvode izdvajaju od sličnih rješenja. Za glavnu boju brenda odabrana je modra, što je boja na koju je ciljana publika navila i na koju pozitivno reagira. Ljubičasta i zelena odabrane su kao dodatne boje u primarnoj paleti. Te tri glavne boje ujedno simboliziraju i diferenciraju tri glavna proizvoda.

Logotip svojom konstrukcijom simbolizira ekosistem alata koji se međusobno nadopunjuju kao slagalica. Negativni prostor između elemenata u znaku tvori slovo M, četvrti dio slagalice koji sve dijelove drži na okupu.
U sklopu ovog projekta kreirala sam knjigu standarda koja uključuje smjernice za upotrebu logotipa, paletu boja, primjere tipografije, smjernice za fotografiju, kao i grafičke uzorke za korištenje na promotivnim materijalima. Također sam dizajnirala i ikone za svaki od proizvoda.

Uz logotip tvrtke i knjigu standarda, tijekom višegodišnje suradnje za MATDAT sam dizajnirala:
- Ikone i logotipe 3 proizvoda
- Predloške poslovne dokumentacije (račun, ponuda, ugovor, izvješće)
- Predložak PowerPoint prezentacije
- Promotivne tiskane brošure
- Roll-up banner
- Grafike za društvene mreže








