Logo i vizualni identitet za ordinaciju dentalne medicine
Ova ordinacija dentalne medicine djeluje već dugi niz godina i vlasnica je odlučila osvježiti njen brand i vizualni identitet kako bi bolje komunicirao željene kvalitete i vrijednosti s ciljanim klijentima. Započeli smo istraživanjem i definiranjem strategije branda, koja je kasnije korištena pri donošenju odluka u procesu dizajna.

Odlučili smo zadržati dva elementa prijašnjeg logotipa – simbol osmijeha i ljubičastu boju lavande – no istovremeno ih učiniti modernijima i upečatljivijima.

Osmijeh na logotipu je širi i samouvjereniji te pokazuje bijele zube (koji i u negativu ostaju bijeli), što jasno komunicira djelatnost stomatologije i moto “Želim se nasmijati”. Ljubičasta boja je intenzivnija nego u prethodnoj varijanti, što logotip čini viljivijim. Tipografija je moderna, elegantna i ima prijateljski dojam, a zaobljeni završeci slova u skladu su s onima u znaku.

Primjene vizualnog identiteta uključuje dizajn posjetnica, memoranduma, natpisnih ploča za ordinaciju te privremene web stranice.


Privremena web stranica koja služi kao digitalna posjetnica osvježena je novim vizualnim identitetom i fotografijama.