Logotip i vizualni identitet za poslovnu trenericu i autoricu
Poslovna trenerica, edukatorica i autorica poslovnih priručnika Sarah Santacroce donosi jedinstvenu perspektivu u poslovanje koja je holistička, humana i nježna. Odlučila je promijeniti naziv svog branda u HumaneGen Marketing i zajedno smo krenule u kreiranje vizuala koji će se razlikovati od ostalih poslovnih trenera i istaknuti njen human pristup.

Novi vizualni identitet inspiriran je prirodnim bojama, teksturama i slikama. Uravnotežuje estetske kvalitete nježnosti i smjelosti te stvara humanističku atmosferu.

Osim glavnog logotipa, dizajnirala sam i grafičke simbole za tri glavne teme: marketing, prodaju i poslovanje. Svaka tema ima odgovarajuću paletu boja.



Kako bi se izbjegao sterilni izgled stock fotografija, humana atmosfera je dodatno oživljena kroz tradicionalne ilustracije koje sam naslikala tehnikom akvarela i pastela, koje se koriste kao pozadine na raznim grafikama i web stranici.

Neke od grafika i predložaka koje sam dizajnirala za ovaj projekt uključuju:
- Amblemi za coaching certifikat i članstvo u zajednici
- Naslovna grafika za podcast i predložak za grafike pojedinih epizoda
- Predlošci grafika s citatima za društvene mreže
- Predlošci za PowerPoint prezentacije
- Naslovnice radnih bilježnica
Zahvaljujući predlošcima, originalnim ilustracijama i ostalim grafičkim elementima koje sam izradila, Sarah i njen tim mogu samostalno kreirati edukativne materijale i web grafike, pritom poštujući utvrđene vizualne standarde.
