Logo i vizualni identitet agencije za virtualne asistente
go2human je agencija koja nudi vrhunske usluge virtualne asistencije za klijente koji cijene kvalitetan rad, pouzdanost i dugoročno partnerstvo. Vlasnica agencije je zagovornica virtualnih asistenata u Hrvatskoj te odnedavno i organizatorica prve konferencije o virtualnim asistentima. U sklopu agencije go2human počela je nuditi usluge posredovanja između virtualnih asistenata i klijenata. Kao pripremu za iduću fazu poslovanja, dizajnirala sam novi logotip i fleksibilan digitalni vizualni identitet.

go2human usluge namijenjene su zahtjevnim klijentima koji vode rastuće poduzeće i trebaju pouzdanog partnera za daljnji rast. Pristup agencije je humanistički, optimističan i opušten, a to komuniciramo kroz ovaj kreativan, razigran, moderan i jednostavan vizualni identitet.

Malo početno slovo “g” je prilagođeno u oblik siluete gumene patkice. Patkica simbolizira “rubber ducking” metodu rješavanja problema i postala je svojevrsni zaštitni znak branda go2human.

Pošto go2human tim stvara vlastite grafike za društvene medije, vizualni sustav je vrlo jednostavan za korištenje, s ukrasnim elementima koji se mogu koristiti za isticanje dijelova teksta.

Evo što je klijentica rekla o našoj suradnji na ovome projektu:
“U procesu sam izgradnje novog branda i zbog ograničenih financija puno toga radimo amaterski, privremeno. Prelazak od privremenog na ono pravo je korak naprijed koji me veseli.
U početku me plašila neizvjesnost rezultata. Što ako prođemo kroz cijeli proces i na kraju mi se rezultat ne svidi? No vidjela sam Neline prošle radove, vidjela sam kako izgleda proces rada i stekla dojam da je Nela osoba koja zna što radi. Dojam je bio ispravan. U početku sam vjerovala da ću surađivati sa stručnjakom, sad znam da sam surađivala sa stručnjakom.
Suradnja je bila ugodna, jasno definirana i vrlo efikasna (bez zastoja, čekanja, nesporazuma). Zajedničkim radom smo moje želje koje su bile u početku bile vrlo apstraktne pretočili u stvarnost. Svaki put kad pogledam rezultat osjetim sreću, zadovoljstvo, pa čak i ponos. Dobila sam točno ono čemu sam se nadala. Nela ima posložen proces koji na kraju izrodi nešto što je odlično i paše na prvu, ali i na drugu i treću.
Kad nešto trebam složiti u Canvi (za web ili društvene mreže) ne mučim se, sve mi paše i lako mi je složiti ono što hoću i trebam s tim bojama i elementima koje sad imam.
Nelu bih preporučila svima kojima je stalo do toga da im vizualni identitet ispriča njihovu priču.”