Logo i vizualni identitet konferencije Futuricon

2020. godine Rijeka je odabrana za domaćina međunarodne europske konvencije spekulativne fikcije Eurocon.

Kao voditeljica odnosa s javnošću, sudjelovala sam u čitavom procesu osmišljavanja koncepta konvencije i odabiru imena Futuricon, nominaciji i promociji Rijeke kao domaćina te dizajna vizualnog identiteta i promotivnih materijala od 2016. do 2020. godine.

Futuricon vizualni identitet – dizajn logotipa

Logo konvencije napisan je unikatno dizajniranim slovima u istom stilu kao i postojeći Rikon logotip, s karakterističnim slovom “O” koje predstavlja planetarni prsten.

Futuricon vizualni identitet – dizajn logotipa
Varijante logotipa

Retro-futuristička vektorska ilustracija za promotivne grafike predstavlja zamišljeni pogled na grad Rijeku u budućnosti, uz visoku skulpturu mišićavog muškarca koji drži raketu – Brodograditelja. Brodograditelj je temeljen na brončanoj skulpturi Vinka Matkovića smještenoj na ulazu u brodogradilište “3. Maj”. Skulptura je izrađena i postavljena 1965. godine za proslavu 20. godišnjice oslobođenja Rijeke od fašističkog režima, što se dogodilo 3. svibnja 1945. Brodogradilište je preimenovano u čast ovog događaja.

Futuricon vizualni identitet – Društvene mreže

Danas industrijski identitet Rijeke ostaje uglavnom estetski, a bivše tvornice koriste se kao prostor za kulturne manifestacije. Ovom smo ilustracijom željeli vizualizirati budućnost Rijeke i njenih stanovnika, istovremeno naglašavajući bogatu prošlost. Brodograditelj, ponosno držeći i promatrajući svoje ostvarenje, simbol je ambicioznih i marljivih ljudi koji stvaraju svjetliju budućnost za naš grad.

Zbog globalne pandemije konvencija nije mogla biti događaj od očekivanih više od 1000 posjetitelja. Format događaja promijenjen je u hibridni model gdje se program emitirao iz riječkog studija u RiHubu uz ograničenu publiku, a sudionici su gledali internetski prijenos uživo.

Futuricon vizualni identitet – WordPress web stranica
Dizajn WordPress web stranice

U sklopu ovog projekta osmislila sam idejna i izvedbena grafička rješenja za sljedeće primjene vizualnog identiteta:

  • Temu za WordPress web stranicu s integriranom WooCommerce suvenirnicom
  • Bannere za web i društvene medije
  • Predloške za grafike društvenih medija za marketing tim
  • Tiskane promotivne bookmarke i kemijske olovke
  • Majice sa sitotiskom
  • Majice, maske za lice, šalice, torbice za direct-to-garment i sublimacijski tisak
  • Laserski rezane plakete od pleksiglasa za nagrade Europskog društva za znanstvenu fantastiku i književnu nagradu Artefakt
Futuricon vizualni identitet – suvenir majica
Motiv Brodografitelja na majici u tehnici sitotiska
Futuricon vizualni identitet – nagrada Artefakt
Dizajn književne nagrade Artefakt
Futuricon vizualni identitet – nagrade ESFS i Artefakt
Nagrade Europskog društva za znanstvenu fantastiku i Artefakt
Futuricon vizualni identitet – suveniri bookmarks i kemijske olovke
Promotivni pokloni: kemijske olovke i oznake za knjige

Posebna zahvala Matiji Djanešiću koji je animirao ilustraciju i logotip za trailer i uvodni video.