Logo i vizualni identitet događaja Futuricon

Godišnja znanstveno-fantastična konvencija Rikon, za koju sam tijekom godina kreirala vizualni identitet i dizajn plakata i promotivnih materijala, bila je domaćin Eurocona 2020. godine. Eurocon je međunarodna europska konvencija spekulativne fikcije, a grad domaćin odabire se glasanjem.

Sudjelovala sam u čitavom procesu osmišljavanja koncepta konvencije i odabiru imena Futuricon, nominaciji i promociji Rijeke kao domaćina te dizajniranja vizualnog identiteta i promotivnih materijala od 2016. do 2020. godine.

Zbog globalne pandemije konvencija nije mogla biti događaj od očekivanih više od 1000 posjetitelja. Format događaja promijenjen je u hibridni model gdje se program emitirao iz riječkog studija u RiHubu uz ograničenu publiku, a sudionici su gledali internetski prijenos uživo.

Futuricon vizualni identitet – dizajn logotipa

Futuricon vizualni identitet – dizajn logotipa

Logo konvencije napisan je unikatno dizajniranim slovima u istom stilu kao i postojeći Rikon logotip, s karakterističnim slovom “O” koje predstavlja planetarni prsten.

Futuricon vizualni identitet – Društvene mreže

Retro-futuristička vektorska ilustracija za promotivne grafike predstavlja zamišljeni pogled na grad Rijeku u budućnosti, uz visoku skulpturu mišićavog muškarca koji drži raketu – Brodograditelja. Brodograditelj je temeljen na brončanoj skulpturi Vinka Matkovića smještenoj na ulazu u brodogradilište “3. Maj”. Skulptura je izrađena i postavljena 1965. godine za proslavu 20. godišnjice oslobođenja Rijeke od fašističkog režima, što se dogodilo 3. svibnja 1945. Brodogradilište je preimenovano u čast ovog događaja.

Danas industrijski identitet Rijeke ostaje uglavnom estetski, a bivše tvornice koriste se kao prostor za kulturne manifestacije. Ovom smo ilustracijom željeli vizualizirati budućnost Rijeke i njenih stanovnika, istovremeno naglašavajući bogatu prošlost. Brodograditelj, ponosno držeći i promatrajući svoje ostvarenje, simbol je ambicioznih i marljivih ljudi koji stvaraju svjetliju budućnost za naš grad.

Futuricon vizualni identitet – WordPress web stranica

U sklopu ovog projekta osmislila sam idejna i izvedbena grafička rješenja za sljedeće primjene vizualnog identiteta:

  • Temu za WordPress web stranicu s integriranom WooCommerce suvenirnicom
  • Bannere za web i društvene medije
  • Predloške za grafike društvenih medija za marketing tim
  • Tiskane promotivne bookmarke i kemijske olovke
  • Majice sa sitotiskom
  • Majice, maske za lice, šalice, torbice za direct-to-garment i sublimacijski tisak
  • Laserski rezane plakete od pleksiglasa za nagrade Europskog društva za znanstvenu fantastiku i nagrade Artefakt

Futuricon vizualni identitet – suvenir majica

Futuricon vizualni identitet – nagrada Artefakt

Futuricon vizualni identitet – nagrade ESFS i Artefakt

Futuricon vizualni identitet – suveniri bookmarks i kemijske olovke

Posebna zahvala Matiji Djanešiću koji je animirao ilustraciju i logotip za trailer i uvodni video.

Unikatan brand koji će zadiviti vaše klijente

Kroz brand strategiju, atraktivan logo i kompletno grafičko rješenje za web i tisak, zajedno možemo stvoriti upečatljiv brand koji komunicira vaše istinske vrijednosti.

Više o mojim uslugama