Logo i vizualni identitet platforme za edukacije
Eduza.hr je platforma za poslovne edukacije koja edukatorima omogućuje da žive od svog znanja, a polaznicima omogućuje da pronađu edukacije koje će im unaprijediti karijeru. Kao što je čest slučaj, vlasnici su pokrenuli prvu web stranicu i kanale društvenih mreža s osnovnim “uradi sam” vizualnim identitetom. Počevši sa savjetovanjem iz brand strategije, krenuli smo u stvaranje novog profesionalnog i privlačnog brenda koji će prenijeti Eduzinu poruku njihovoj idealnoj publici.
Eduzin vizualni identitet komunicira njene najvažnije kvalitete optimizma, smjelosti i znatiželje. Neobičan je i različit od korporativnih obrazovnih brendova. Umjesto sove koja je toliko prisutna u obrazovnim brendovima da je već postala klišej, odabrala sam siluetu mačke i uzorak mačjih očiju kako bih istaknula željene kvalitete.
Logotip se temelji na fontu Ganache, koji sam značajno ručno izmijenila kako bih postigla željeni stil i uskladila ga s ručno nacrtanim monogramom.
Osim logotipa, monograma i knjige standarda, dizajnirala sam predloške za različite grafike društvenih mreža, uključujući:
- LinkedIn, YouTube i Facebook cover grafike
- YouTube grafike epizoda za intervjue i samostalne emisije
- Zasloni video prijenosa uživo
Izuzetno sam se zabavila osmišljavajući ovaj vizualni identitet, a dosadašnje su reakcije Eduzine publike bile vrlo pozitivne.
Pogledajte video predstavljanje studije slučaja vizualnog identiteta Eduza gdje smo prošli kroz cijeli kreativni proces definiranja branda i dizajna.