4D-monitoring vizualni identitet i web stranica

4D-monitoring je tvrtka specijalizirana za geografske informacijske sustave (GIS) i geo-referencirane sferne slike (VR 360° fotografija), a njihovi klijenti su jedinice lokalne samouprave i komunalna poduzeća. Obratili su mi se prilikom pokretanja tvrtke 2013. sa željom da kreiramo upečatljiv i profesionalan vizualni identitet koji je u skladu s progresivnim pristupom tvrtke orijentiranim na korištenje modernih tehnologija.

U toku višegodišnje suradnje koja još uvijek traje, za tvrtku 4D-monitoring kreirala sam dizajn cjelokupnog vizualnog identiteta, knjigu grafičkih standarda, web stranicu te promotivne brošure i druge tiskane materijale. Ovim vizualnim identitetom željeli smo naglasiti progresivni smjer tvrtke i suptilno sugerirati važnost modernih tehnologija i tablet-računala u njihovom procesu.

4D-monitoring logotip
4D-monitoring logotip inverzni
4D-monitoring posjetnica
4D-monitoring paleta boja
4D-monitoring vizualni identitet
4D-monitoring dizajn naljepnica za vozila
Fotografija: Luka Žanić
4D-monitoring grafički dizajn prezentacije

Evo što direktor tvrtke Kristijan Ljutić sam kaže o našoj suradnji i rezultatima ovog projekta (naglašavanje je moje):

Vizualni identitet odredili smo kao prioritetan element u tvrtki prilikom samog pokretanja posla. Takav stav zauzeli smo prvenstveno iz pozitivnog dojma koji smo stjecali kad bi se nama kao klijentu obratila tvrtka (naročito mala) koja ima profesionalno definiran vizualni identitet. Takav stil nam je pokazivao da je nekome stalo do vlastitog biznisa, te da je posvetio dodatno vrijeme oblikovanju nastupa tvrtke prema svojim korisnicima. Naša želja u kontekstu poduzetnika bila je imati dosljedan vizualni stil kojim prezentiramo tvrtku prema svojim klijentima u svim aspektima: od tabele na ulazu u poslovne prostorije tvrtke, logotipa u potpisu e-maila, memoranduma, ponuda i računa, posjetnica, elaborata, pa sve do oslikavanja vozila.

Očekivali smo da će takav pristup našoj tvrtki s vremenom donijeti prepoznatljivost, da će naša vizualna pojava biti smislena i ponosni smo što smo to i postigli – klijenti i suradnici nam i nakon nekoliko godina priđu i kažu nam “zapamtili smo vas po onoj vašoj neobičnoj posjetnici” ili “vidjeli smo vaše ljude na terenskom mjerenju, prepoznali smo auto zbog naljepnica”, pa sve do pozitivnih komentara na kompletnu dokumentaciju tvrtke koja pored tehničkog oblikovanja po pravilima struke, ima i dodatnu atraktivnost zbog dosljednog praćenja preporuka iz knjige standarda naše dizajnerice.

Budući da smo u dogovoru s dizajnericom definirali aktraktivan, progresivan, tehnički, a opet donekle “zabavan” i oblikom neobičan logotip, naši klijenti reagiraju s interesom. Tijekom godina se potvrdilo da svi klijenti primjećuju dosljednost u našoj primjeni vizualnog identiteta, čak i oni od kojih to ne bismo očekivali, posebno zato što se naša tvrtka bavi inženjerstvom i tehničkim savjetovanjem, a ne prodajom ili marketnigom. Naša komunikacija zbog svega navedenog djeluje profesionalnije, te se ni u kojem smislu ulaganje u razvoj viz. identiteta ne može okarakterizirati kao preveliko ulaganje, jer osim što to ono, objektivno, nije značajan financijski izdatak, po našoj prosudbi predstavlja nezaobilazan početni korak za svaku tvrtku.

Moderna WordPress web stranica prilagođena mobilnim uređajima

Nakon naše inicijalne suradnje tvrtka je nastavila rasti, kao i popis referenci, a njihove usluge su u međuvremenu znatno evoluirale, tako da im je 2016. godine zatrebala potpuno nova stranica. Stara web stranica nije učinkovito komunicirala prednosti koje nude svojim klijentima, a sadržaj je sastavljen na brzinu pa nije bilo puno mjesta za napredak. Ovoga puta odlučili smo posvetiti pozornost sadržaju od samog početka.

Responzivna WordPress web stranica 4D-monitoring
Wordpress web stranica 4D-monitoring

Na samom početku projekta održali smo konzultacije na kojima smo razgovarali o ciljevima tvrtke i analizirali sve sadržaje koje su do sada stvorili, a koji bi se mogli koristiti na novoj web stranici (poput članaka i multimedije). Predložila sam klijentu mapu korisničke putanje, arhitekturu web stranice i smjernice za sadržaj koji će sami izraditi. Početak projekta zakazan je za 2 mjeseca, a u međuvremenu je klijent kreirao sadržaj (uz pomoć mog Vodiča za planiranje sadržaja web stranica) i naručio profesionalne fotografije.

Na WordPress platformi sam izradila dvojezičnu web stranicu. Vrlo smo ponosni što je sve na stranici jedinstveno: izvrsne profesionalne fotografije Luke Žanića, ikone i ilustracije koje sam nacrtala, kao i prilagođena paleta boja Google karte na kontakt stranici koja koristi boje tvrtke.

Dizajn i razvoj trajali su manje od mjesec dana od početka do kraja projekta, što vjerujem da je moj osobni rekord za izradu web stranice ovog opsega.

Evo što direktor tvrtke Kristijan Ljutić kaže o našoj suradnji:

Imali smo web stranicu koja zbog nedostatka sadržaja nije više ispunjavala naše trenutne potrebe. Odlučili smo se za suradnju s Nelom zbog zadovoljstva s kvalitetom pri izradi prethodnih projekata. Ugodno nas je iznenadio njen konstantni rad na unaprjeđenju vlastite usluge, te osobni i profesionalni integritet.

Jako sam zadovoljan s inicijalnim rezultatom projekta, a to je kvalitetna web stranica.

Preporučam Neline usluge svojim kolegama, poslovnim partnerima i klijentima zbog kvalitete njenog rada kao i ležerne, ali profesionalne komunikacije.

Unikatan brend koji će zadiviti tvoje klijente

Kroz brend strategiju, atraktivan logo i kompletno grafičko rješenje za web i tisak, zajedno ćemo stvoriti brend koji prikazuje tvoju tvrtku u najboljem svijetlu.

Više o mojim uslugama