Logo, vizualni identitet i web stranica za inženjersku tvrtku 4D-monitoring

4D-monitoring je tvrtka specijalizirana za geografske informacijske sustave (GIS) i geo-referencirane sferne slike (VR 360° fotografija), a njihovi klijenti su prvenstveno jedinice lokalne samouprave i komunalna poduzeća. Obratili su mi se prilikom pokretanja tvrtke 2013. sa željom da kreiramo upečatljiv i profesionalan vizualni identitet koji je u skladu s progresivnim pristupom tvrtke orijentiranim na korištenje modernih tehnologija.

Dizajn logotipa inženjerske tvrtke - varijante boja i kompozicija

Ovim vizualnim identitetom željeli smo naglasiti progresivni smjer tvrtke i suptilno sugerirati važnost modernih tehnologija i tablet-računala u njihovom procesu.

U toku višegodišnje suradnje koja još uvijek traje, za tvrtku 4D-monitoring kreirala sam:

  • Dizajn logotipa
  • Knjigu grafičkih standarda
  • Šprance dokumenata (memorandum, račun, ponuda)
  • Dizaj digitalnih i tiskanih promotivnih brošura
  • Nekoliko verzija web stranice
  • Naljepnice za vozila
  • Natpisne ploče za poslovni prostor
Vizualni identitet inženjerske tvrtke - knjiga standarda
Knjiga grafičkih standarda
4D-monitoring vizualni identitet
Dizajn posjetnica i dokumenata

Posebnost ovog vizualnog identiteta su neobične posjetnice izrezane u obliku logotipa koje uvijek privlače pozornost njihovih klijenata.

4D-monitoring posjetnica
Vizualni identitet inženjerske tvrtke - dizajn prodajne prezentacije
Dizajn prodajne prezentacije
Vizualni identitet inženjerske tvrtke - naljepnice za vozila
Naljepnice za vozila.
Foto: Luka Žanić

Evo što direktor tvrtke Kristijan Ljutić sam kaže o našoj suradnji i rezultatima ovog projekta (naglašavanje je moje):

Vizualni identitet odredili smo kao prioritetan element u tvrtki prilikom samog pokretanja posla. Takav stav zauzeli smo prvenstveno iz pozitivnog dojma koji smo stjecali kad bi se nama kao klijentu obratila tvrtka (naročito mala) koja ima profesionalno definiran vizualni identitet. Takav stil nam je pokazivao da je nekome stalo do vlastitog biznisa, te da je posvetio dodatno vrijeme oblikovanju nastupa tvrtke prema svojim korisnicima. Naša želja u kontekstu poduzetnika bila je imati dosljedan vizualni stil kojim prezentiramo tvrtku prema svojim klijentima u svim aspektima: od tabele na ulazu u poslovne prostorije tvrtke, logotipa u potpisu e-maila, memoranduma, ponuda i računa, posjetnica, elaborata, pa sve do oslikavanja vozila.

Očekivali smo da će takav pristup našoj tvrtki s vremenom donijeti prepoznatljivost, da će naša vizualna pojava biti smislena i ponosni smo što smo to i postigli – klijenti i suradnici nam i nakon nekoliko godina priđu i kažu nam “zapamtili smo vas po onoj vašoj neobičnoj posjetnici” ili “vidjeli smo vaše ljude na terenskom mjerenju, prepoznali smo auto zbog naljepnica”, pa sve do pozitivnih komentara na kompletnu dokumentaciju tvrtke koja pored tehničkog oblikovanja po pravilima struke, ima i dodatnu atraktivnost zbog dosljednog praćenja preporuka iz knjige standarda naše dizajnerice.

Budući da smo u dogovoru s dizajnericom definirali aktraktivan, progresivan, tehnički, a opet donekle “zabavan” i oblikom neobičan logotip, naši klijenti reagiraju s interesom. Tijekom godina se potvrdilo da svi klijenti primjećuju dosljednost u našoj primjeni vizualnog identiteta, čak i oni od kojih to ne bismo očekivali, posebno zato što se naša tvrtka bavi inženjerstvom i tehničkim savjetovanjem, a ne prodajom ili marketnigom. Naša komunikacija zbog svega navedenog djeluje profesionalnije, te se ni u kojem smislu ulaganje u razvoj viz. identiteta ne može okarakterizirati kao preveliko ulaganje, jer osim što to ono, objektivno, nije značajan financijski izdatak, po našoj prosudbi predstavlja nezaobilazan početni korak za svaku tvrtku.

Moderna WordPress web stranica prilagođena mobilnim uređajima

Nakon naše inicijalne suradnje tvrtka je nastavila rasti, kao i popis referenci, a njihove usluge su u međuvremenu znatno evoluirale, tako da im je 2016. godine zatrebala potpuno nova stranica. Stara web stranica nije učinkovito komunicirala prednosti koje nude svojim klijentima, a sadržaj je sastavljen na brzinu pa nije bilo puno mjesta za napredak. Ovoga puta odlučili smo posvetiti pozornost sadržaju od samog početka.

Responzivna WordPress web stranica 4D-monitoring
Verzija web stranice iz 2016. godine

Projekt izrade web stranice uključivanje je planiranje arhitekture i sadržaja. Nakon toga je klijent izradio sadržaj i naručio profesionalne fotografije, koje su značajno doprinijele kvaliteti i estetskom dojmu web stranice.

Na WordPress platformi sam izradila dvojezičnu web stranicu. Sve je na stranici jedinstveno: izvrsne profesionalne fotografije Luke Žanića, ikone i ilustracije koje sam nacrtala, kao i prilagođena paleta boja Google karte na kontakt stranici.

2019. godine na zahtjev klijenta sam prilagodila strukturu web stranice kako bi naglasak bio na referencama i projektima. Bitni elementi dizajna su očuvani iz predhodne verzije.

Dizajn WordPress web stranice tvrtke za inženjerske usluge
Najnovija verzija WordPress web stranice iz 2019. godine

Evo što direktor tvrtke Kristijan Ljutić kaže o našoj suradnji:

Imali smo web stranicu koja zbog nedostatka sadržaja nije više ispunjavala naše trenutne potrebe. Odlučili smo se za suradnju s Nelom zbog zadovoljstva s kvalitetom pri izradi prethodnih projekata. Ugodno nas je iznenadio njen konstantni rad na unaprjeđenju vlastite usluge, te osobni i profesionalni integritet.

Jako sam zadovoljan s inicijalnim rezultatom projekta, a to je kvalitetna web stranica.

Preporučam Neline usluge svojim kolegama, poslovnim partnerima i klijentima zbog kvalitete njenog rada kao i ležerne, ali profesionalne komunikacije.

Unikatan brand koji će zadiviti vaše klijente

Kroz brand strategiju, atraktivan logo i kompletno grafičko rješenje za web i tisak, zajedno možemo stvoriti upečatljiv brand koji komunicira vaše istinske vrijednosti.

Više o mojim uslugama