Dizajniraj besprijekorno iskustvo za svoje klijente

Intelektualne usluge su vrlo prilagodljive i ovise o potrebama individualnog klijenta. Teško je upakirati nešto što svaki put radimo od nule i s pravom se ponosiš jedinstvenošću svakog svog projekta. Ono što napraviš za svakog klijenta posve je drugačije od bilo čega drugog.

No to ne znači da svaki put trebaš osmišljavati cijeli svoj proces ispočetka.

Oduševi klijente. Uštedi vrijeme.

Tvoj proces se može optimizirati i urediti da istovremeno bude lak za tebe i izvanredno pozitivno iskustvo za tvoje klijente. Možeš stvoriti niz koraka koji su zajednički svim tvojim klijentima, bez obzira koju uslugu naručuju, koji su usklađeni s tvojim vizualnim identitetom.

Ako ovo čitaš, ne moram posebno objašnjavati o čemu se radi jer znaš kako moj proces izgleda – već smo ga skupa prošli:

Dizajn dokumentacije za intelektualne usluge

Otkako sam dizajnirala vlastiti proces za klijente (strateški i grafički), moji su klijenti počeli na sva usta hvaliti moj sistem i profesionalnost pa sam zaključila da bih trebala i njima (i tebi!) ponuditi priliku da svoje klijente impresioniraš na isti način.

Osim svoje dokumentacije koju već znaš, dizajnirala sam i dokumente za ostale pružatelje usluga kao što su dizajneri, pisci i inženjeri.

“Svi klijenti primjećuju dosljednost u našoj primjeni vizualnog identiteta

“Naša želja bila je imati dosljedan vizualni stil kojim prezentiramo tvrtku prema svojim klijentima u svim aspektima: od tabele na ulazu u poslovne prostorije tvrtke, logotipa u potpisu e-maila, memoranduma, ponuda i računa, posjetnica, elaborata, pa sve do oslikavanja vozila.

Očekivali smo da će takav pristup našoj tvrtki s vremenom donijeti prepoznatljivost, da će naša vizualna pojava biti smislena i ponosni smo što smo to i postigli – klijenti i suradnici nam i nakon nekoliko godina priđu i kažu nam “zapamtili smo vas po onoj vašoj neobičnoj posjetnici” ili “vidjeli smo vaše ljude na terenskom mjerenju, prepoznali smo auto zbog naljepnica”, pa sve do pozitivnih komentara na kompletnu dokumentaciju tvrtke koja pored tehničkog oblikovanja po pravilima struke, ima i dodatnu atraktivnost zbog dosljednog praćenja preporuka iz knjige standarda naše dizajnerice.

Budući da smo u dogovoru s dizajnericom definirali aktraktivan, progresivan, tehnički, a opet donekle “zabavan” i oblikom neobičan logotip, naši klijenti reagiraju s interesom. Tijekom godina se potvrdilo da svi klijenti primjećuju dosljednost u našoj primjeni vizualnog identiteta, čak i oni od kojih to ne bismo očekivali, posebno zato što se naša tvrtka bavi inženjerstvom i tehničkim savjetovanjem, a ne prodajom ili marketnigom. Naša komunikacija zbog svega navedenog djeluje profesionalnije, te se ni u kojem smislu ulaganje u razvoj viz. identiteta ne može okarakterizirati kao preveliko ulaganje.”

Kristijan Ljutic

CEO of 4D-monitoring Ltd

Što je uključeno u uslugu?

Ova usluga sastoji se od dva dijela. Prvi su konzultacije tijekom kojih ćemo zajedno osmisliti kako optimizirati tvoj proces rada sa klijentima, tako da možemo iskoristiti većinu dokumentacije i špranci za svaku priliku. U drugom dijelu, ja ću preuzeti svu dokumentaciju i pretvoditi je u vizualno atraktivno i besprijekorno putovanje u kojem će tvoji klijenti uživati.

1. korak: Optimizacija tvog procesa

Procesi i dokumentacija većine poduzetnika je potpuni kaos. Znam jer su tako i moji izgledali, dok nisam odlučila sve pretumbati i povezati u smislenu priču.

Gdje god da se trenutno nalaziš, pretvorit ćemo to u jednostavan i fluidan proces za pokretanje i održavanje rada s klijentima.

Ovaj korak sastoji se od:

  • Konzultacija (Skype ili uživo) gdje ćemo isplanirati putanju tvojih klijenata te identificirati sve korake koje možemo popraviti i optimizirati tvoj sistem.
  • “Domaće zadaće” za tebe: pisanje sve potrebne dokumentacije koja nedostaje u tvom procesu, i prerađivanje one koju već imaš.

Mapa putanje klijenata
Primjer mape putanje klijenata

Već nakon ovih konzultacija imat ćeš hrpu ideja kako uštedjeti vrijeme koje sada gubiš na slanje mailova i pozive. No još nismo gotovi…

1. korak: Dizajn dokumentacije

Kada isplaniramo tvoj novi sustav rada sa klijentima, poslat ćeš mi sav sadržaj za dokumentaciju, a ja ću zamahnuti svojim čarobnim štapićem za dizajniranje kako bi sve izgledalo turbo profesionalno.

Evo nekih primjera dokumenata koje mogu dizajnirati za tvoju tvrtku:

  • Vodiči kroz usluge
  • Prodajne prezentacije
  • E-knjige
  • Upitnici za prikupljanje informacija
  • Šprance za ponude
  • Ugovori
  • Fakture
  • Šprance za studije, elaborate, projekte itd.
  • Razglednice, čestitke itd.

Tipovi dokumenata koriste o tipu usluga koje pružaš i dogovorit ćemo što ti je najviše potrebno.

Cijena i naručivanje

Pošto je ovo usluga po mjeri, točnu procjenu mogu dati tek kad dogovorimo koji ti sve dokumenti trebaju. Cijene se kreću od 3.000 KN naviše i uključuju savjetovanje i dizajn minimalno 3 dokumenta.

Naručiti možeš kroz formular niže, ili mi samo pošalji e-mail da želiš uslugu dizajna klijentskog iskustva i dogovorit ćemo sastanak.


Save

Save

Save

Save

Save

Save