Jednostavna i besplatna provjera zdravlja brenda

Razmišljaš o uvođenju promjena u brand svoje uslužne ili konzultantske tvrtke ili obrta, no ne znaš odakle krenuti?

Dizajnirala sam ovaj besplatni alat uz pomoć kojeg ćeš brzo i jednostavno otkriti koji dijelovi brenda su najsnažniji, a koji najslabiji i trebaju doradu. Osnažujući najslabije točke brenda ćeš najlakše poboljšati sveukupni dojam pred potencijalnim klijentima.

Jednostavna i besplatna provjera zdravlja brenda

Tvoj brend ne mora biti savršen. No ne smije biti ni toliko loš da odbija potencijalne klijente. “Najslabije karike” branda mogu ulijevati nesigurnost, a obično ih se može popraviti uz minimalno ulaganje truda i vremena.

Ispuni besplatan upitnik o zdravlju tvog brenda

Kvačicom označi tvrdnje koje su istinite za tvoju tvrtku ili obrt. Na kraju klikni gumb za računanje rezultata i prikaz grafa zdravstvenog stanja tvog brenda. (Nije potrebna nikakva registracija, alat je potpuno besplatan.)

Ovaj popis tvrdnji može poslužiti kao podsjetnik na čemu je potrebno poraditi za unaprijeđenje brenda.

Temeljne vrijednosti

Jedinstvena ponuda vrijednosti

Glas brenda

Idealni klijent

Vizualni identitet

Osobni imidž

Web prisutnost

Ugled

Ako ti je ovaj besplatan alat bio koristan, podijeli ga sa svojim prijateljima i kolegama!

Nela
Nela Dunato

Autorica: Nela Dunato

Brand dizajnerica iz Rijeke. Vodim dizajn studio koji pomaže malim tvrtkama – pružateljima intelektualnih usluga da se istaknu u masi i privuku klijente iz snova.

Ovdje pišem članke o dizajnu i kreativnom poduzetništvu. Više o meni...