Nova knjiga: The Human Centered Brand

Iznimno sam uzbuđena najaviti da je moja nova knjiga The Human Centered Brand sada dostupna u elektroničkom i tiskanom formatu! The Human Centered Brand je priručnik koji pomaže malim tvrtkama i freelancerima da ostvare bolje odnose sa svojim klijentima i publikom.

The Human Centered Brand - Nela Dunato

Praktični vodič za stvaranje autentičnog brenda

Većina dostupnih informacija o brendingu je fokusirana na velike tvrtke, startupove ili osobne brendove. Informacije za male tvrtke, freelancere i umjetnike su često nejasne i nepraktične. Ova knjiga je drugačija—nudi praktične informacije za razvijanje brenda koji je fokusiran na zaposlenike tvrtke i njihove veze s klijentima. Ovaj pristup premošćuje jaz između korporativnih brendova i osobnih brendova za poduzetnike i kreativce kojima ne odgovara niti jedan od njih.

Knjiga sadrži teoriju, primjere, praktične vježbe i osobne priče kako bi čitanje i učenje bilo lako i ugodno: idealno za godišnji odmor!

Besplatna radna bilježnica i dodatni resursi pretvaraju ovu knjigu u tečaj uz pomoć kojeg ćeš moći korak po korak početi koristiti nova znanja i otkrića.

Kome je ova knjiga namijenjena?

Ova je knjiga namijenjena vlasnicima tvrtki i obrta te nezavisnim kreativcima koji pružaju usluge svojim klijentima, kao što su: pisci, odvjetnici, ilustratori, dizajneri, programeri, zubari, psihoterapeuti, arhitekti, konzultanti, frizeri, dizajneri nakita, slikari, vlasnici kreativnih agencija, glazbenici, knjigovođe…

Ako privlačiš pogrešne klijente koji te ne shvaćaju, cjenkaju se, bezobrazni su prema temi, zovu te za vikend… u ovoj ćeš knjizi naučiti kako da ih držiš podalje i privučeš klijente iz snova koji obožavaju tvoj rad.

Ako imaš puno konkurencije i ne znaš kako dokazati da su tvoje usluge drugačije i da vrijede više novaca, ova će ti knjiga pokazati kako da to učiniš.

Ako odgađaš pisanje teksta o sebi, izradu web stranice, stvaranje sadržaja ili upoznavanje novih potencijalnih klijenata jer ne znaš što reći, ova knjiga i besplatni radni listovi pomoći će ti naći prave riječi i konačno krenuti u akciju.

Ako ti ostale metode brendiranja ne odgovaraju jer osjećaš da te se gura u ladicu, isprobaj ovu knjigu—napisana je ciljano za kreativce i ljude koji ne vole da im se govori što da rade.

Ako te dizajniranje grafika frustrira, ova knjiga te vodi u osmišljavanju svih bitnih strateških i dizajnerskih elemenata tako da ti stvaranje grafika za društvene mreže, prezentacije ili web stranicu ide brže i lakše.

Ako nikad ne razmišljaš o brendingu i nemaš pojma u čemu je fora, ova će ti knjiga otvoriti jedan sasvim novi svijet i ponuditi ti mapu da se u njemu bolje snađeš.

Ako učiš kako dizajnirati brendove za klijente, ova ti knjiga nudi metode koje možeš koristiti da bi brendovi tvojih klijenata bili usklađeni s njihovim vrijednostima, a ne prolaznim trendovima.

Bilo da tvoja tvrtka posluje 20 godina ili 20 dana, ova će ti knjiga ponuditi nešto novo: ona je pouzdani vodič kojem se uvijek možeš vratiti za još inspiracije, praktičnih tehnika i svježih ideja.

Kako kupiti knjigu?

Knjiga na engleskom jeziku dostupna je u elektroničkom i tiskanom formatu i moguće ju je naručiti online.

The Human Centered Brand e-knjiga

Elektroničko izdanje

E-knjiga u PDF, EPUB i MOBI formatu, kao i paket koji uključuje šprance za knjigu standarda i video tutorial mogu se kupiti na web stranici humancenteredbrand.com uz instantni download. Cijena knjige je $25 USD + PDV, a cijena paketa sa šprancama je $60 USD + PDV.

Kupi e-knjigu


The Human Centered Brand e-knjiga

Tiskano izdanje

Tiskana knjiga dostupna je za narudžbu putem online trgovine Web knjižara po cijeni od €20 EUR plus trošak dostave.

Kupi knjigu na Webknjižara.hr


Besplatno poglavlje i dodatni resursi dostupni su za download na službenoj web stranici knjige.

Nela
Nela Dunato

Autorica: Nela Dunato

Brand dizajnerica iz Rijeke. Vodim dizajn studio koji pomaže malim tvrtkama – pružateljima intelektualnih usluga da se istaknu u masi i privuku klijente iz snova.

Ovdje pišem članke o dizajnu i kreativnom poduzetništvu. Više o meni...