Nova knjiga: The Human Centered Brand

Iznimno sam uzbuđena najaviti da je moja nova knjiga The Human Centered Brand sada dostupna u elektroničkom formatu! The Human Centered Brand je sveobuhvatni vodič koji pomaže malim tvrtkama i freelancerima da ostvare bolje odnose sa svojim klijentima i publikom.

The Human Centered Brand by Nela Dunato: A Practical Guide to Being Yourself in Business

Praktični vodič za stvaranje autentičnog brenda

Većina dostupnih informacija o brendingu je fokusirana na velike tvrtke, startupove ili osobne brendove. Informacije za male tvrtke, freelancere i umjetnike su često nejasne i nepraktične. Ova knjiga je drugačija—nudi praktične informacije za razvijanje brenda koji je fokusiran na zaposlenike tvrtke i njihove veze s klijentima. Ovaj pristup premošćuje jaz između korporativnih brendova i osobnih brendova za poduzetnike i kreativce kojima ne odgovara niti jedan od njih.

Knjiga sadrži teoriju, primjere, praktične vježbe i osobne priče kako bi čitanje i učenje bilo lako i ugodno: idealno za godišnji odmor!

Besplatna radna bilježnica i dodatni resursi pretvaraju ovu knjigu u tečaj uz pomoć kojeg ćeš moći korak po korak početi koristiti nova znanja i otkrića.

Kome je ova knjiga namijenjena?

Ova je knjiga namijenjena vlasnicima tvrtki i obrta te nezavisnim kreativcima koji pružaju usluge svojim klijentima, kao što su: pisci, odvjetnici, ilustratori, dizajneri, programeri, zubari, psihoterapeuti, arhitekti, konzultanti, frizeri, dizajneri nakita, slikari, vlasnici kreativnih agencija, glazbenici, knjigovođe…

Ako privlačiš pogrešne klijente koji te ne shvaćaju, cjenkaju se, bezobrazni su prema temi, zovu te za vikend… u ovoj ćeš knjizi naučiti kako da ih držiš podalje i privučeš klijente iz snova koji obožavaju tvoj rad.

Ako imaš puno konkurencije i ne znaš kako dokazati da su tvoje usluge drugačije i da vrijede više novaca, ova će ti knjiga pokazati kako da to učiniš.

Ako odgađaš pisanje teksta o sebi, izradu web stranice, stvaranje sadržaja ili upoznavanje novih potencijalnih klijenata jer ne znaš što reći, ova knjiga i besplatni radni listovi pomoći će ti naći prave riječi i konačno krenuti u akciju.

Ako ti ostale metode brendiranja ne odgovaraju jer osjećaš da te se gura u ladicu, isprobaj ovu knjigu—napisana je ciljano za kreativce i ljude koji ne vole da im se govori što da rade.

Ako te dizajniranje grafika frustrira, ova knjiga te vodi u osmišljavanju svih bitnih strateških i dizajnerskih elemenata tako da ti stvaranje grafika za društvene mreže, prezentacije ili web stranicu ide brže i lakše.

Ako nikad ne razmišljaš o brendingu i nemaš pojma u čemu je fora, ova će ti knjiga otvoriti jedan sasvim novi svijet i ponuditi ti mapu da se u njemu bolje snađeš.

Ako učiš kako dizajnirati brendove za klijente, ova ti knjiga nudi metode koje možeš koristiti da bi brendovi tvojih klijenata bili usklađeni s njihovim vrijednostima, a ne prolaznim trendovima.

Bilo da tvoja tvrtka posluje 20 godina ili 20 dana, ova će ti knjiga ponuditi nešto novo: ona je pouzdani vodič kojem se uvijek možeš vratiti za još inspiracije, praktičnih tehnika i svježih ideja.

Kako kupiti knjigu?

Elektroničko izdanje

Cijena elektroničke knjige je ukupno $31.25 USD ($25 USD + PDV). Knjigu je moguće platiti karticom ili PayPal-om u online shopu na službenoj stranici.

Za one koji nisu u mogućnosti platiti karticom ili PayPal-om, moguće je plaćanje putem netbankinga ili virmana (u kunama). Kontaktiraj me putem maila s podacima o tvrtki (naziv, adresa, OIB) ili osobnim podacima (ime i prezime, adresa, OIB) i poslat ću ti fakturu i podatke o uplati.

Tiskano izdanje

Tiskano izdanje knjige je trenutno dostupno po pretprodajnoj cijeni od 100 KN do 15. listopada. Nakon tog datuma puna cijena knjige će iznositi 150 KN. Informacije kako naručiti knjigu nalaze se ovdje.

Saznaj više o knjizi

Nela
Nela Dunato

Autorica: Nela Dunato

Brend i web dizajnerica iz Rijeke. Vodim dizajn studio koji pomaže malim tvrtkama – pružateljima usluga u kreativnim, tehnološkim i wellness branšama da privuku klijente iz snova.

Ovdje pišem članke o dizajnu i kreativnom poduzetništvu. Više o meni...