Arhiva

Što je knjiga standarda i čemu služi?

Knjiga standarda

Istraživanje usluga dizajna logotipa za svoju tvrtku ili kako dizajnirati vlastiti logotip često dovodi do prvog susreta s pojmom knjiga standarda (koji se na engleskom naziva brand style guide, brand identity guidelines ili branding manual). U ovom ću članku s mnoštvom vizualnih primjera objasniti što je, čemu služi, i što sadrži knjiga standarda. Smjernice u knjizi standarda omogućuju dosljedno i profesionalno korištenje logotipa, boja, stilova teksta, fotografija i drugih elemenata kako bi svako pojedino dizajnersko rješenje djelovalo kao dio usklađene cjeline i tako postizalo pozitivan dojam kod publike i potencijalnih klijenata. Pročitaj više...

Ilustrirane bilješke s konferencije Brendiranje kulture

Ilustrirane bilješke s konferencije Brendiranje kulture - Nela Dunato

Ovog vikenda posjetila sam konferenciju Brendiranje kulture koja se održala u Rijeci u sklopu programa Rijeka 2020 - Europska prijestolnica kulture. Iako većinom radim s klijentima u komercijalnom sektoru, imam iza sebe i nekoliko projekata u kulturi i vjerujem da će takvih projekata biti još, pa sam željela čuti savjete i priče kolega koje su radili na poznatim hrvatskim i inozemnim projektima. Obično na konferencijama vodim bilješke s predavanja koja su mi zanimljiva i pri tome koristim metode vizualnog bilježenja / skiciranja. Slijede fotografije stranica iz moje bilježnice, kao i PDF skeniranih stranica kako biste ih mogli pročitati i po želji isprintati. Pročitaj više...

Nova knjiga: The Human Centered Brand

The Human Centered Brand ebook

Iznimno sam uzbuđena što mogu najaviti da je moja nova knjiga The Human Centered Brand sada dostupna u elektroničkom i tiskanom formatu! The Human Centered Brand je priručnik koji pomaže malim tvrtkama i freelancerima da ostvare bolje odnose sa svojim klijentima i publikom. Pročitaj više...

Koja je razlika između logotipa, vizualnog identiteta i brenda?

Međuodnos brenda, logotipa i vizualnog identiteta

Često se pojmovi vizualni identitet i brend koriste kao sinonimi. Dodamo li tome još i pojam “logotip” koji laici često zamjenjuju s nekim od ova dva pojma, dobivamo zbrku zbog koje poduzetnici ne znaju što im zapravo treba, od koga se te usluge mogu naručiti i koliki budžet za to trebaju predvidjeti. U ovome ću kratkom članku opisati razlike između ova tri pojma, kako su međusobno povezani i tko se bavi njihovom izradom. Pročitaj više...

Što ako mi se ne svidi tvoj dizajn?

Što ako mi se ne svidi tvoj dizajn?

U više od desetljeća moje karijere kao dizajnerice, nikada me nitko nije izravno upitao ovo pitanje. Ipak, znam da je to pitanje broj 1 na umu kojih klijenata kada odlučimo surađivati. Kako to znam? Zato što mi neki klijenti to priznaju na kraju uspješnog projekta. Shvaćam koliko je strašno naručiti uslugu i nemati pojma kako će to na kraju ispasti. Evo kako osigurati da dobiješ točno ono što ti treba kad surađuješ s dizajnerima. Pročitaj više...

Kako razviti osobni brend

Career Booster radionica razvoja osobnog brenda

Osobni brend može pomoći svakom kreativcu, freelanceru i zaposleniku da unaprijedi svoju karijeru. Osobni brend je više od dijeljenja selfija na Instagramu i ne znači nužno pretvaranje da si nešto što nisi. U ovom članku pojasnit ću što su i čemu služe brendovi, te koji sve elementi čine dobar osobni brend. Pročitaj više...

Blogovi i sadržajni marketing za freelancere

Predavanje Nele Dunato na WordPress Meetup Zagreb

Sadržajni marketing je odličan način za uspješnu prezentaciju pred potencijalnim klijentima, povećanje profesionalnog ugleda i pronalazak novih, zanimljivih prilika. U ovome članku pojasnit ću koje su sve koristi od redovitog pisanja članaka za web, najčešće isprike zašto ne pišemo te odgovor na paralizirajuće pitanje “O čemu da pišem?” Za kraj, čeka te pregršt savjeta i tehnika kako pokrenuti, održavati i promovirati svog blog uz što manji trošak vremena i živaca. Pročitaj više...

Moja dizajn filozofija

Moja dizajn filozofija

Dizajneri su ljudi i koliko god se mi trudili da naš proces bude objektivan i logičan, svatko od nas je “jedinstvena pahuljica” i u sve što radimo unosimo svoje životno iskustvo. Nisu svi dizajneri prikladni za rad na svakom projektu, sa svakim klijentom. U nastavku ću izložiti svoja uvjerenja o dizajnu i poslovanju, da lakše procijeniš je li moj pristup ono što tvojoj tvrtki treba. Pročitaj više...

Tražiš još korisnih materijala za čitanje?

Više mojih članaka i intervjua dostupno je na stranici Mediji. Ako ti engleski jezik nije stran, na mom engleskom blogu dostupno je više od 150 tekstova iz područja dizajna, marketinga, kreativnog poduzetništva i osobnog razvoja.