Vodič kroz bolje poslovanje u digitalnom svijetu

Pokretanje vlastite tvrtke, obrta ili organizacije nosi sa sobom veliki rizik i brojna pitanja.

  • Kako se istaknuti u odnosu na ostale tvrtke koje postoje dulje i nude vrlo slične usluge?
  • Gdje pronaći i na koji način privući klijente koji cijene naš rad i spremni su ga dobro platiti?
  • Na koji način najbolje iskoristiti digitalne medije za stvaranje kontakata i rast profesionalnog ugleda?

U početku poslovanja, mnoge tvrtke ne mogu priuštiti stalne zaposlenike koji bi se brinuli o dizajnu, marketingu, održavanju web stranice itd. pa poduzetnici ove aktivnosti u početku provode sami. Zato je ulaganje u edukaciju iz praktičnih poslovnih vještina najbolja investicija.

Svojim klijentima, osim usluga dizajna i web razvoja, nudim i savjetovanje iz područja brend strategije, digitalne strategije i sadržajnog marketinga. Također mogu kreirati program cjelodnevne in-house radionice za tvoj tim, krojen prema specifičnim potrebama tvoje tvrtke.

Nela Dunato radionica

Brend strategija za pružatelje usluga

Većina savjeta o brendingu orijentirana je prema koorporacijama i startupima, no za tvrtke i freelancere koji nude personalizirane usluge ne vrijede ista pravila kao za proizvode. Autentični brending uspijeva tamo gdje korporativni i osobni brending ne djeluju: brend orijentiran ka razvoju dugotrajnih veza sa klijentima.

Moja metodologija razvoja brend strategije kreće od temeljnih vrijednosti i načina na koji one utječu na naš način rada, odabir klijenata i prezentaciju. Kroz zajednički rad razvit ćemo jasno definiranu brend strategiju tvoje tvrtke koja će pružiti odgovore na mnoga od pitanja koja te trenutno muče.

Ova usluga idealan je temelj za početak poslovanja na kojem kasnije možemo izgraditi jedinstven i atraktivan vizualni identitet.

Digitalna strategija

Digitalna strategija je definiranje najboljeg načina za korištenje digitalnih medija u svrhu postizanja prioritetnih poslovnih ciljeva. Ti ciljevi mogu biti rast prodaje usluga ili proizvoda, povećanje broja korisnika, smanjivanje troškova te drugi koji izravno doprinose napretku tvoje tvrtke. Digitalni mediji uključuju web stranice, društvene mreže, mobilne aplikacije, e-mail marketing, različite interaktivne sadržaje te oglašavanje.

Da bi tvoja web stranica postigla ciljeve koje želiš, ona mora biti usklađena s ostalim marketinškim i prodajnim kanalima, privlačiti potencijalne kupce i korisnike pomoću kvalitetnog sadržaja te na logičan način voditi posjetitelje prema željenim akcijama – kupovini, registraciji, slanju upita itd.

Jasna digitalna strategija odgovara na pitanja:

  • Koji su ključni kanali za komunikaciju s našim korisnicima?
  • Kako izgleda idealna putanja korisnika kroz naše digitalne kanale?
  • Na kojim koracima najviše gubimo klijente i korisnike, i kako to spriječiti?
  • Kako automatizirati prodajne procese tako da što manje posla moramo obavljati ručno?
  • Kako stvoriti jedinstvena iskustva za naše klijente, kako bi nas preporučali svojim prijateljima?

Ova usluga idealna je za podizanje poslovanja tvrtke na novu razinu i temelj na kojem možemo izgraditi web stranicu koja ostvaruje bolju prodaju.

Sadržajni marketing

Najbolji marketing je pružanje potencijalnim klijentima ono što oni žele – besplatno. Današnji su kupci razvili otpornost na tradicionalno oglašavanje, a more dostupnih besplatnih informacija omogućava im da biraju sadržaj koji im je najkorisniji. To nije razlog za zabrinutost, već prilika da se tvoja tvrtka istakne kao ona koja nudi najveću vrijednost.

Svrha sadržajnog marketinga je kroz redovito objavljivanje korisnih, besplatnih sadržaja informirati potencijalne kupce o tvojim proizvodima i uslugama, olakšati kupcima korištenje proizvoda te stvaranje zajednice i jačanje profesionalnog ugleda.

Imam višegodišnje iskustvo u osmišljavanju PR i online marketing kampanja za neprofitne udruge, vođenju marketinških timova i kreiranju sadržajne strategije za web. U obliku individualnog savjetovanja ili cjelodnevne radionice za tvoj tim, zajedno ćemo:

  • kreirati strategiju sadržajnog marketinga tvoje tvrtke
  • definirati marketinški kalendar za naredni kvartal ili godinu
  • generirati ideje za sadržaj koji privlači tvoje iealne kupce
  • organizirati proces stvaranja i objavljivanja sadržaja

Stvaranje sadržaja ne mora biti gnjavaža. Uz pomoć mojih savjeta i trikova, bilo tko može pronaći idealan način za sadržaj koji plijeni pozornost.

Ubaci svoj biznis u warp brzinu uz pomoć digitalnih medija.

Za više informacija, pošalji upit putem mojeg online obrasca i pripremit ću ponudu programa savjetovanja koji odgovara potrebama tvoje tvrtke u ovom trenutku.

Pošalji upit

Save

Save

Save