4D-monitoring vizualni identitet

4D-monitoring je tvrtka specijalizirana za geografske informacijske sustave (GIS). Njihovi klijenti su jedinice lokalne samouprave i komunalna poduzeća s područja Primorsko-goranske županije i Istarske županije. Obratili su mi se prilikom pokretanja tvrtke 2013. sa željom da kreiramo upečatljiv i profesionalan vizualni identitet koji je u skladu s progresivnim pristupom tvrtke orijentiranim na korištenje modernih tehnologija.

U toku višegodišnje suradnje koja još uvijek traje, za tvrtku 4D-monitoring kreirala sam dizajn cjelokupnog vizualnog identiteta, knjigu grafičkih standarda, web stranicu te promotivne brošure i druge tiskane materijale. Ovim vizualnim identitetom željeli smo naglasiti progresivni smjer tvrtke i suptilno sugerirati važnost modernih tehnologija i tablet-računala u njihovom procesu.

4D-monitoring logotip
4D-monitoring logotip inverzni
4D-monitoring posjetnica
4D-monitoring paleta boja
4D-monitoring vizualni identitet
4D-monitoring dizajn naljepnica za vozila
Fotografija: Luka Žanić
4D-monitoring grafički dizajn prezentacije

Evo što direktor tvrtke Kristijan Ljutić sam kaže o našoj suradnji i rezultatima ovog projekta (naglašavanje je moje):

Vizualni identitet odredili smo kao prioritetan element u tvrtki prilikom samog pokretanja posla. Takav stav zauzeli smo prvenstveno iz pozitivnog dojma koji smo stjecali kad bi se nama kao klijentu obratila tvrtka (naročito mala) koja ima profesionalno definiran vizualni identitet. Takav stil nam je pokazivao da je nekome stalo do vlastitog biznisa, te da je posvetio dodatno vrijeme oblikovanju nastupa tvrtke prema svojim korisnicima. Naša želja u kontekstu poduzetnika bila je imati dosljedan vizualni stil kojim prezentiramo tvrtku prema svojim klijentima u svim aspektima: od tabele na ulazu u poslovne prostorije tvrtke, logotipa u potpisu e-maila, memoranduma, ponuda i računa, posjetnica, elaborata, pa sve do oslikavanja vozila.

Očekivali smo da će takav pristup našoj tvrtki s vremenom donijeti prepoznatljivost, da će naša vizualna pojava biti smislena i ponosni smo što smo to i postigli – klijenti i suradnici nam i nakon nekoliko godina priđu i kažu nam “zapamtili smo vas po onoj vašoj neobičnoj posjetnici” ili “vidjeli smo vaše ljude na terenskom mjerenju, prepoznali smo auto zbog naljepnica”, pa sve do pozitivnih komentara na kompletnu dokumentaciju tvrtke koja pored tehničkog oblikovanja po pravilima struke, ima i dodatnu atraktivnost zbog dosljednog praćenja preporuka iz knjige standarda naše dizajnerice.

Budući da smo u dogovoru s dizajnericom definirali aktraktivan, progresivan, tehnički, a opet donekle “zabavan” i oblikom neobičan logotip, naši klijenti reagiraju s interesom. Tijekom godina se potvrdilo da svi klijenti primjećuju dosljednost u našoj primjeni vizualnog identiteta, čak i oni od kojih to ne bismo očekivali, posebno zato što se naša tvrtka bavi inženjerstvom i tehničkim savjetovanjem, a ne prodajom ili marketnigom. Naša komunikacija zbog svega navedenog djeluje profesionalnije, te se ni u kojem smislu ulaganje u razvoj viz. identiteta ne može okarakterizirati kao preveliko ulaganje, jer osim što to ono, objektivno, nije značajan financijski izdatak, po našoj prosudbi predstavlja nezaobilazan početni korak za svaku tvrtku.

Save


Unikatan i atraktivan dizajn vizualnog identiteta za male kreativne tvrtke

Saznaj više