Moja dizajn filozofija

Dizajneri su ljudi i koliko god se mi trudili da naš proces bude objektivan i logičan, svatko od nas je “jedinstvena pahuljica” i u sve što radimo unosimo svoje životno iskustvo. Nisu svi dizajneri prikladni za rad na svakom projektu, sa svakim klijentom. U nastavku ću izložiti svoja uvjerenja o dizajnu i poslovanju, da lakše procijeniš je li moj pristup ono što tvojoj tvrtki treba.

Moja dizajn filozofija

Posao je osoban

Vjerujem da posao nije samo transakcija: usluge mijenjaju ljude – i pružatelja i korisnika. Svaki projekt na kojem radimo omogućuje nam da naučimo više o sebi i pomaže nam da rastemo kao stručnjaci i kao ljudi.

U proces unosimo svoju osobnu povijest i svoja očekivanja. Naše najbitnije vrijednosti utječu na naše ponašanje. Iz mog iskustva, najviše koristi iz mog rada primaju klijenti
koji dijele neke od mojih vrijednosti: kreativnosti, slobode, individualnosti, izvrsnosti i suosjećanja. S takvim se ljudima odlično razumijem.

Brendovi koje dizajniram bazirani su na viziji i vrijednostima vlasnika/ce tvrtke. U sklopu svog rada podržavam i potičem ljude da iskažu cijeli spektar svojih talenata i osobnosti.

Ljepota ima značenje

U svijetu mjerenja, A/B testiranja, šablona i špranci, ljepotu se često odbacuje kao nešto subjektivno i plitko. No ljudi cijene ljepotu, čak i oni koji nemaju znanje ili riječnik da je shvate. Ljepota oduševljava naše klijente i partnere. Ljepota čini iskustva pamtljivima.

Pobornik sam ljepote i jedinstvenosti i trudim se da svako iskustvo koje klijenti imaju s tvojim brendom bude izvanredno i ugodno. Takav pristup ne narušava funkcionalnost ili korisničko iskustvo – dapače, koristim estetiku da bi ih poboljšala. Jednostavno rečeno, činim biznis lijepim.

Odgovornost za kreativni proces

Radim profesionalno kao dizajner od 2005. godine i radila sam na stotinama projekata. Sada podučavam grafički dizajn kao instruktor tečajeva.

Kao profesionalac s bogatim iskustvom na projektima poput tvojeg, preuzimam potpunu odgovornost za kreativni proces. Pod “kreativni proces” mislim na:

  • identificiranje problema u poslovanju (savjetovanje)
  • predlaganje rješenja (kreativni brief) te
  • implementaciju rješenja (dizajn koncepta).

U sklopu svog kreativnog procesa, prikupljam informacije o poslovanju tvoje tvrtke i problemima s kojima se suočavaš te predlažem najprikladnija rješenja. Pažljivo slušam potrebe svojih klijenata i koristim sve svoje vještine, znanja i alate da bih stvorila idealne vizuale.

Možda ćeš doći s nekim idejama o tome kakav bih dizajn trebala napraviti, no ne možemo te ideje uzeti zdravo za gotovo. Kad prođemo kroz moj kreativni proces, znati ćemo točno što tvojoj tvrtki treba i kako ćeš dobiti najviše koristi od naše suradnje. Moći ćeš se opustiti i raditi ono što inače radiš, znajući da je tvoj brend u dobrim rukama.

Rješenja, a ne opcije

Neki dizajneri nude svojim klijentima više različitih koncepata i pitaju ih “Koji ti se najviše sviđa?” Nekad sam i ja to radila, no shvatila sam da time ne radim uslugu svojim klijentima i odlučila
sam prestati s tom praksom.

Moj posao na konceptima ne prestaje dok nisam gotova, a to je kad ponudim rješenje.

Opcije guraju diskusiju u smjeru osobnog ukusa, a to nije najproduktivnija diskusija u procesu dizajna, posebno kad se radi o poslovanju tvoje tvrtke. Mišljenja nisu bitna – bitno je koliko dobro dizajn komunicira s klijentima, i koliko dobro postiže tvoje poslovne ciljeve.

Garantiram visoku kvalitetu rezultata koji će trajati godinama – neću tratiti tvoje vrijeme s poluproizvodima. Tvoja tvrtka zaslužuje razvijeno, dokumentirano i dotjerano rješenje.

Pogonjeni strašću i svrhom

Kao kreativna osoba koja se u nastojanju da pronađe način da živi radeći ono što voli suočavala s brojnim problemima, želim pomoći drugim kreativcima, vizionarima i neprofitnim udrugama
da uspiju u tome. Dizajniranje rješenja za moje klijente me veseli, no još me više usrećuje uspjeh mojih klijenata – tada znam da sam učinila nešto dobro.

Ako radiš svoj posao strastveno, pomažeš svojim klijentima da unaprijede svoje živote i imaš jasnu viziju pozitivne promijene koju želiš stvoriti u svijetu, super ćemo se slagati.

Ljudi poput nas rade stvari drugačije.

Jedinstven, snažan i pamtljiv vizualni identitet

Bilo da ti treba samo logo ili kompletan vizualni identitet, zajedno ćemo stvoriti brend koji prikazuje tvoju tvrtku u najboljem svijetlu.

Saznaj više

Save

Save

Save

Save

Nela
Nela Dunato

Autorica: Nela Dunato

Brend i web dizajnerica iz Rijeke. Vodim dizajn studio koji pomaže malim tvrtkama – pružateljima usluga u kreativnim, tehnološkim i wellness branšama da privuku klijente iz snova.

Ovdje pišem članke o dizajnu i kreativnom poduzetništvu. Više o meni...